Gå til innhold

Omtale av The Guild 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Guild 2 er en oppvisning i menneskets begjær etter gull, makt, status og mer gull.

Les mer

7436282[/snapback]

Desverre er dette også beskrivende for utvikleren og distributøren av spillet.

Alle som brukte sine surt opptjente kroner på The guild 1 bør vite at Jowood er og blir Jowood. Jeg var dum nok til å bruke penger på dette spillet, og folk bør vite at spillet nok ikke blir bedre før det ligger i tilbudshylla.

Jeg vil oppfordre folk til å bruke sin markedsmakt til å be disse folkene se seg om etter en annen jobb.

/Henning

Lenke til kommentar

The Guild 1 syntes jeg var helt genialt og jeg hadde et reelt håp om at oppfølgeren skulle bli enda bedre. Denne anmeldelsen legger nok ikke opp til et snarlig kjøp.. Vi får følge litt med på hva som slippes av patcher, mye kan kanskje rettes opp ganske enkelt.

Lenke til kommentar

Sitter igjen med helt samme inntrykk som anmelder; dette er et bra konsept som er gitt så og si null kjærlighet, det er rett og slett ingen kvalitet i dette spillet i det hele tatt.. noe som er veldig synd. Alt fra animasjoner, teksturer, stemmer, systemer *alt* rett og slett STINKER av budsjettspill.

Endret av eXZire
Lenke til kommentar
alle som liker slike spill bår spille patrician 3
Tiltredes. Fortsatt det beste spillet i denne sjangeren, IMO.

Forøvrig kan de som ikke er skremt av denne omtalen plukke opp The Guild 2 for 62,- småpenger på Play.com (3 for €22.47, men er det ikke annet som frister der så ta med to 'out of stock' og kanseler dem umiddelbart).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...