Aasgaard Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 The Guild 2 er en oppvisning i menneskets begjær etter gull, makt, status og mer gull. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Trist. Jeg har sett frem til å spille dette spillet en stund nå. Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 The Guild 2 er en oppvisning i menneskets begjær etter gull, makt, status og mer gull. Les mer 7436282[/snapback] Desverre er dette også beskrivende for utvikleren og distributøren av spillet. Alle som brukte sine surt opptjente kroner på The guild 1 bør vite at Jowood er og blir Jowood. Jeg var dum nok til å bruke penger på dette spillet, og folk bør vite at spillet nok ikke blir bedre før det ligger i tilbudshylla. Jeg vil oppfordre folk til å bruke sin markedsmakt til å be disse folkene se seg om etter en annen jobb. /Henning Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 The Guild 1 syntes jeg var helt genialt og jeg hadde et reelt håp om at oppfølgeren skulle bli enda bedre. Denne anmeldelsen legger nok ikke opp til et snarlig kjøp.. Vi får følge litt med på hva som slippes av patcher, mye kan kanskje rettes opp ganske enkelt. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sitter igjen med helt samme inntrykk som anmelder; dette er et bra konsept som er gitt så og si null kjærlighet, det er rett og slett ingen kvalitet i dette spillet i det hele tatt.. noe som er veldig synd. Alt fra animasjoner, teksturer, stemmer, systemer *alt* rett og slett STINKER av budsjettspill. Endret 6. desember 2006 av eXZire Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 alle som liker slike spill bår spille patrician 3 kan sitte i dager i strekk Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 alle som liker slike spill bår spille patrician 3Tiltredes. Fortsatt det beste spillet i denne sjangeren, IMO. Forøvrig kan de som ikke er skremt av denne omtalen plukke opp The Guild 2 for 62,- småpenger på Play.com (3 for €22.47, men er det ikke annet som frister der så ta med to 'out of stock' og kanseler dem umiddelbart). Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjøpte dette pluss 2 andre spill fra play.com, og har nå sittet noen dager og spilt Guild 2. Syntes egentlig det var fryktelig morro alt tatt i betraktning. Spillet er fryktelig bugget, men ble litt bedre med den nye patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg