Gå til innhold

[løst]Får en rekke feilmeldinger som ikke er relevante.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått feilmeldinger det siste døgnet som overhodet ikke er relevante og som jeg finner merkerlige.

 

I går når jeg skulle poste, fikk jeg opp en feilmld at siden ikke kunne vises når jeg postet innlegget og at index.php? var utilgjengelig, posten ble ikke postet.

 

I dag fikk jeg den meldingen to ganger, nå var forskjellen at begge postene ble postet.

 

Når jeg så skulle rapportere dobbelposten kom feilmeldingen: "Du har ikke fylt inn skjemaet korrekt" eller noe lignende (husker ikke ordrett ;) ), gikk tilbake og sendte på nytt og denne gangen gikk det visst.

 

...Og jeg ble redirectet til index.php? når dette ble postet.

 

...men ikke når det ble redigert.

 

...da fikk jeg sidefeilen'

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv opplevd ved flere tilfeller å bli redirevted til noe som sluter på index.php. Både etter å ha postet innlegg og når jeg har prøvd å gå inn på Samfunn-delen av forumet. Desverre tok jeg ikke skjermbilde av seansen, noe jeg kanskje kan gjøre om jeg støter til problemet igjen.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med at jeg får opp hvite blanke sider når man skal gå inn i en post.

 

Edit: også når jeg postet denne så blir man redirected til https://www.diskusjon.no/index.php? og bare en blank side og intet annet skjer.

7439501[/snapback]

Det er vel det samme som skjer med meg også ja. Er vel forumrelatert og ikke noe med min maskin da hvertfall. Kanskje det har noe med den nye serveren forumet kjører på? Ikke vet jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...