Rubex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tiden er inne for å begynne å studere. 4 år er gått siden jeg avsluttet alle realfag i 1. klasse på gymnas. Har ikke vert borte i noe som helst for for matematikk, fysikk, eller kjemi siden da. Spørsmålet er da følgende: Vil jeg klare meg gjennom 1 årig forkurs for ingeniør på høgskolen? Jaja allt er mulig så lenge man bruker nok tid på det, men hvor vanskelig er det egentlig å begynne på igjen etter så lenge? Noen som har erfaring med dette? Samtidig hadde det for såvidt vert greit å kunne ha et liv og en jobb samtidig. Vil dette vere mulig, eller må jeg dedikere all min tid for å klare det? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det spørs jo helt på deg. Det er noe som heter at det du pugger varer i en uke, det du forstår varer evig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har tatt dette forkurset på et halvt år. Hvis du er heldig med lærerne og jobber rævva av deg kan du faktisk klare det. Jeg tror ikke du vil kunne klare å ha liv og jobb vedsiden av. Det vil i såfall bli veldig mye stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå