Gå til innhold

Erfaringer med Joanas horde leveling guide?


Anbefalte innlegg

Hvorfor rushe igjennom spillet? Hvorfor ikke ta seg litt tid til spillet. Jeg personlig hadde aldri giddi å wasta penger på en guide

7437421[/snapback]

 

Jeg vil ikke kalle Joanas guide å rushe spillet... Da man faktisk quester hele veien, bedre måte å oppleve spillet på finnes ikke. De som grinder derimot, DE kaster bort spillet de...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant det, men du trenger ikke en guide for å kunne queste hele veien. Du har alltids en liten peil på hvor du burde dra når du er ferdig et sted

7437488[/snapback]

 

nja, det er ikke alltid helt greit å vite.. husker med min første char da jeg slutta å spille WoW i 3 måneder fordi jeg satt fast på level 37 og ikke kunne finne flere quester å gjøre, ble rett og slett lei og fant på andre ting

Lenke til kommentar

Sikkert greit med quests, men det er min fjerde char på vei til 60 nå.

Foretrekker grinding, tatt minimalt av quester denne gangen.

Kjedelig, ja. Men man slipper å gå langt om lenge, og kaste bort tid.

Dessuten funnet masse rare items som jeg har tjent godt på.

 

Har ikke testa guiden det snakkes om, men kunne vært intressant å lese hva fyren skriver.

 

/played 2dager 1time lvl 34.

Vet ikke hvor bra det er.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg var en stor fan av grinding før. Både priesten og warrioren min som er 60 ble levlet med hovedsakelig fokus på grinding. Men med Shaman nå har jeg prøvd å bare queste. Merker ikke at det går noe særlig fortere, men merker godt at det er veldig mye mer variert. Dessuten er det fint for moralen å se XP'en bli booset opp med 8-9k når man leverer inn 4 quests. Itillegg er eqp'et mitt bedre fordi man får hele tiden nye rewards.

Lenke til kommentar

Jeg har selv fulgt Joanas horde guide til lvl 51 med warrioren min foreløpig, i en imponerende fart! Om det er verd 236kr får jeg nok aldri vite siden det lå en siterip ute på nettet en stund som jeg fikset meg, men med lvl 51 ding i går og såvidt over 5dage /played med warrioren er jeg veldig imponert, pluss at det er veldig behagelig å vite hvilken rekkefølge som er raskest å gjøre sakene i. Jeg har heller ikke fungt guiden steg etter steg og har sneket meg vekk for å fikse på saker og ting etterhvert som jeg levlet, det siste var en liten snik innom AV for å fikse meg IBS i det jeg dinget til 51.

 

er fullstendig enig i at det ikke er vits i å rushe igjennom spillet, og det er derfor jeg er saftig i mot bot'ing og pure grinding, men denne guiden er quest basert og du kan ta pause fra det når som helst, spille bg'er, spille alts, gå instancer også fortsette der du slapp opp uten at det har noen annen konsekvens enn at /played'en din går litt opp :)

Lenke til kommentar
Hvorfor rushe igjennom spillet? Hvorfor ikke ta seg litt tid til spillet. Jeg personlig hadde aldri giddi å wasta penger på en guide

7437421[/snapback]

 

Jeg vil ikke kalle Joanas guide å rushe spillet... Da man faktisk quester hele veien, bedre måte å oppleve spillet på finnes ikke. De som grinder derimot, DE kaster bort spillet de...

7437481[/snapback]

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Spillet handler ikke om at en annen person skal velge hvilke quest du skal gjøre. Og oppleve spillet er å gå rundt på måfå og hjelpe en dverg her og drepe en murloc der eller bare gjøre hva som helst annet du vil gjøre.

 

HVIS du vil levle fort og ikke bryr deg om litt over 200kr så tror jeg Joanas leveling guide er hva du trenger. Jeg har ikke lest den selv men til nå har jeg hørt bare bra om den :)

 

Personlig har jeg elsket grinding siden jeg opplevde det som en mage i slutten av 20-levlene ;=) Men det er vel ingen tvil om at å gjøre de riktige questene er den beste måten, enda det er dritkjedelig.

Lenke til kommentar

Til dere som mener man ødelegger spillet av grinding;

når du har levellet et par characters til 60 allerede, ligger ikke den delen av spillet du vil oppleve på lvl1-59.

Løping mellom quests/questområder er bare irriterende for min del.

 

Som mage kan du også få syke xp/time-summer av å AoE grinde enkelte passende steder, som Go'Shrek farm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Til dere som mener man ødelegger spillet av grinding;

når du har levellet et par characters til 60 allerede, ligger ikke den delen av spillet du vil oppleve på lvl1-59.

Løping mellom quests/questområder er bare irriterende for min del.

 

Som mage kan du også få syke xp/time-summer av å AoE grinde enkelte passende steder, som Go'Shrek farm.

7440808[/snapback]

 

Man har forskjellig smak. Slik jeg ser det er det unødvendig å spille opp en klasse når du selv HATER å grinde. Mye bedre å ha det kjekt med å queste og heller bruke litt lenger tid.

Lenke til kommentar
En kompis av meg har den guiden på en ftp server..

 

Det er screenshots da.

 

http://www.home.no/gamesnipe/1-60/

 

Edit: Skal du lage enda en ny en på Spinebreaker, TomFu?

7436148[/snapback]

 

Det der er en gammel utgave btw ;) den nyeste versjonen er _mye_ bedre

7436406[/snapback]

Kunne du tatt et lite screenshot eller noe av den nye så jeg kan sammenligne med den gamle?

 

Veta: Starter en ny en på enten Spinebreaker eller Deathwing.

Lenke til kommentar

OKay jeg har Joanas verson i tekst bare og den er veldig detaljrik. Jeg har ikke kjøpt den men har bare teksten og det står som

 

1. gå dit skaff questene:

 

2. gå dit drep de og de mobsa til du har det og det..

også videre..

 

jeg begynt på guiden og har tenkt å gjennomføre det, men skal bli ferdig med Warlocken min som jeg bruker James 30-60 guide

er level 6 men 1 time played :p

 

Det som jeg har hørt om Joanas levling guide er at hun bruker quester som har bra rewards for hunters. Det skiller seg litt ut fra andre, men på en annen side så får du en guide full av bilder med filmer etc etc og hun skal oppdatere guidet når TBC kommer (lest på Ebay), Men det er ikke gratis og bare for hunters

 

Hvis du går på Video google vil du filmer av han/hun som har lagt dem ut komme.. f.eks første filme er 1-6 så alle tallene står ikke der.

 

Og i forhold til guide og ikke og alt det der.. Jeg er ikke noe spesielt flink til å levle med eller uten guide, men var oppe i 60k/hour med James levling guide i levlel 39 eller no... En venn av meg brukte en horde guide som jeg ikke vet navnet på, men han tok opptil 3 levler om dagen fra 40-50... Reccen min er vel 47 til 3 bars fra 50 på en dag.... Men da var litt rested + ganske lite til level 48.

 

Her er noen links: (du bør se igjennom mmowned ;) )

Mmowned

Wow-pro

Levling film 1-6 <- endre søke ord så får du andre levler

 

håper dette vil være til nytte

(Btw Joana sier hun/han har et liv, selv om jeg helt tror på det, OG det er ikke 3 Kinesere/vietnamesere/eller andre farmesere. Det er en person)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...