Gå til innhold

Erfaringer med Joanas horde leveling guide?


Anbefalte innlegg

For å si det som det er, jeg er treig til å levle. Og mange ganger bare vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg liksom bare løper rundt og grinder random mobs, uten å føle at det går noen vei. Har tenkt å rerolle over lang tid nå, vekk fra ekle alliance. Det gir meg muligheten til å starte fresh med en guide.

 

http://www.joanasworld.com/

Er denne virkelig verdt 239 kroner? Har lyst til å høre om deres /played, og hvilken rase og klasse dere brukte. Vil også høre om betalingsmetoden osv.

 

Og hvordan er det med leveringen, får dere den på epost? Tror jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe guiden, men vil ha deres erfaringer likevel.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kan være så vanskelig med å levle? Vet ikke helt hva du skal gjøre? Skaff deg nye quests som du kan gjøre.... Var jeg deg, hadde jeg mye heller ventet med å rerolle til TBC kommer ut. Da er det enda flere som reroller, noe som gjør det mye lettere å få groups til div instancer etc.

 

Når det gjelder guider så er det bare helt idiotisk, og nei... den er ikke verdt 239kr :)

For det første så har jeg sett linker til guider som er gratis. For det andre så går det ikke noe raskere å levle selv om du bruker en guide.

 

"Ok... akkurat ferdig med punkt 1"

*alt + tab + lese + pugge*

 

10min senere

 

"klar for punkt 2"

"hmm... var det dette jeg leste? Kan ikke huske, må sjekke en gang til"

 

Vent heller til TBC med å rerolle, og start en ny character sammen med noen andre. Det er mitt "råd" :)

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Har aldri sagt det er vanskelig å levle, det er bare det at det går treigt hos meg. Og jo, en guide kan hjelpe masse. En guide forteller hvilke quests du bør ta og hvilke du ikke burde ta, hvordan gjøre flest mulig quests på kortest mulig tid. En guide hjelper masse.

 

Du har sett linker til guider som er gratis? Velkommen etter. Jeg har lest mange gratis guider, men de er ikke like omfattende som Joanas guide og jeg tviler de er like effektive. Tross alt, Joana levlet til 60 på 4 dager og 20 timer /played.

 

alt-tab'e ut i windows for å lese et lite punkt tar 10sec. Du tjener nok mer tid enn du mister på å følge en guide.

 

 

Og dessuten spurte jeg om erfaringer med Joanas horde leveling guide. Noe som du ikke har. Du har ikke lest den så du vet heller ikke om den er verdt 239kr.

Lenke til kommentar

Nei... jeg har ikke noe erfaring med "Joanas guide". Jeg mener den ikke er verdt det siden det er fullt mulig å levle uten den guiden. Og selv om du kjøper den så blir du ikke lvl60 på 4-5 dager. Vist det er det som er målet, så må du nok låse deg inne på rommet ditt i den perioden...

 

Som du selv sier... det handler om å være effektiv og velge riktige quest. Personlig syntes jeg det ikke var noe problem når jeg spillte meg opp til lvl60. Vist du mener at en guide kan hjelpe deg så for all del... prøv! Jeg sa bare at jeg MENER den ikke er verdt det ut i fra min erfaring med å queste.

 

Og hvorfor løper du rundt og grinder random mobs når du vet at du levler litt treigt?

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Du får mene det du vil, men jeg spurte om de som har lest guiden mener den var verdt pengene. :)

 

Jeg har ikke spilt lenge, så levlingen min på horde suger. Har en lvl42 human mage, og det er den høyeste charen jeg har hatt. Kommer nok ikke til å bruke 4-5 dager med første, men betydelig raskere enn jeg ellers ville ha brukt uten guide. Det er dessuten snakk om 4-5 dager i /played, ingen grunn til å låse meg selv inne på rommet.

 

Edit:

Jeg sier ikke at jeg går rundt og gjør det hele tiden. Bare vet ikke helt hva jeg skal gjøre, så jeg løper rundt og kjeder meg. Har vel gått lei den characteren.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Jeg har brukt guiden med en priest nå, og har kommet til level 50 på 4 dager og 19 timer. (Jeg har aldri vært over level 25 med en horde før jeg brukte denne guiden)

 

Personlig så digger jeg guiden og angrer ikke på at jeg putta inn et par kroner. Joana's Quest Pattern er fryktelig effektivt, tviler på at noen andre har perfeksjonert quest-mønsteret sitt fra 1-60 på samma måte som Joana, ihvertfall ikke like effektivt.

 

Jeg slipper å tenke på hva jeg skal gjøre, noe som gjør levlingen til mye mindre pes for meg.

 

Jeg kan ikke gi noen sammenligning med andre guider da dette er den eneste jeg har testa.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Brukte Jamie's Alliance guide som ligger på wowpro (ta et googlesøk) tror jeg det var på min siste level 60, en warrior. Fulgte den mer eller mindre fra level 10 til 58. Brukte 7dager 14 timer til level 60. Dette uten å besøke noen instancer så kjøpte stort sett alt av gear fra AH.

Lenke til kommentar

jeg har selv snart 3 lvl 60, og noen 40+. min main er lvl 60 mage epic, å queste og lvl er veldig enkelt, du kan bruke www.thottbot.com, ta dem gule og orange quest, ta mest mulige på den samme plassen, f.eks. stv så springer jeg rundt med ca 8-9 quest, til den lvl jeg er, da gjør jeg alle questa slik at jeg leverer inn 8-9 quest på engang, det blir masse xp og tar fort en halv lvl da.

vis du lurer på hvor det er lurt å queste i din lvl kan du bruke denne linken.

 

http://worldofwarcraft.com/info/flashmap/

Lenke til kommentar
jeg har selv snart 3 lvl 60, og noen 40+. min main er lvl 60 mage epic, å queste og lvl er veldig enkelt, du kan bruke www.thottbot.com, ta dem gule og orange quest, ta mest mulige på den samme plassen, f.eks. stv så springer jeg rundt med ca 8-9 quest, til den lvl jeg er, da gjør jeg alle questa slik at jeg leverer inn 8-9 quest på engang, det blir masse xp og tar fort en halv lvl da.

vis du lurer på hvor det er lurt å queste i din lvl kan du bruke denne linken.

 

http://worldofwarcraft.com/info/flashmap/

7436108[/snapback]

 

Betaler gjerne noen for å gjøre den jobben for meg, (Å sette opp oversikt over hvor, når og hvordan jeg skal gjøre quester) av samme hensikt at andre betaler noen for å sette opp treningsprogram osv (man kan jo google dette også ;) til en viss grad ihvertfall). Jeg er ganske enkel sånn

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om jeg ville brukt en guide hvis det er din første char (?) men etter hva jeg ser så skal Joanas guide være den beste som er laget for rask lvling.

Jeg har ikke prøvd den men han viser jo hele sin leveling fra 1-60 på video så man lærer sikkert en del.

 

Men før eller om du kjøper ville jeg heller anbefalt deg å lese alle de internett guidene som er lagt ut, kanskje de hjelper deg en del.

 

Så vidt jeg har hørt blir Joanas video levert som en "E-notebook".

 

Jeg hadde 6 dager /played på UD magen min når han var lvl 50 og da var jeg allerede friendly med AB og WSG tror jeg hadde 9 dager /played på 60. Andre gang jeg levlet en mage til 60 tho.

Lenke til kommentar

Kjappeste måten å levelle på er bare å grinde uendelig på en spot med mange nok mobs til at du aldri går tom. Dette er alltid kjappere enn questing "in the long run", siden du har tilnærmet 0 nedetid. En quest gir deg kanskje 2000xp på 15 minutter, mens 15 mobs i løpet av 5 minutter gir det samme.

 

Skal du bruke IRL penger for å booste deg selv ingame, kjøp heller gull og oppgrader gear/enchants annenhvert level når du er i IF/ORG for å traine skills. Leveller en warrior på lvl25 atm, dinger inn 25k xp/time ved å grinde i raven hill cementary. Enchantet med dual fiery, det går som en drøm. Har levellet 3 chars til 60 før denne.

 

Bra spots er (alliance)

 

Loch Modan: 12-14 (troggs)

Westfall: 14-18 (defias folk)

Redridge: 18-22 (mongrels i hula rett nord for byen).

Duskwood: 22-30 (cemetary, så ogres)

Arathi Highlands: 30-36 (Go'shrek farm eller hva den heter, med orcs)

Badlands: 37-44 (Rock elementals)

 

Det beste for xp/tid er IMO å grinde mobs 0-2 levels under deg.

Lenke til kommentar
Kjappeste måten å levelle på er bare å grinde uendelig på en spot med mange nok mobs til at du aldri går tom. Dette er alltid kjappere enn questing "in the long run", siden du har tilnærmet 0 nedetid. En quest gir deg kanskje 2000xp på 15 minutter, mens 15 mobs i løpet av 5 minutter gir det samme.

 

Skal du bruke IRL penger for å booste deg selv ingame, kjøp heller gull og oppgrader gear/enchants annenhvert level når du er i IF/ORG for å traine skills.

7437113[/snapback]

Grinding er også uendelig kjedelig "in the short run", og det er ikke stor forskjell på /played hvis du sammenligner en som har questet optimalt bra, og en som grinder. Om jeg ikke husker feil er verdensrekorden tatt med questing.

Dessuten er kjøp av gull i mot Blizzard sin EULA. :)

 

Og til trådstarter: Jeg vet den gamle guiden til Joana ikke er så veldig bra. Den får deg til 60, men den er litt "uklar". Regner med at den nye er vesentlig bedre. Et alternativ er jo Jame's Leveling guide eller den psilocybe linket til.

Endret av different
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...