oljones Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Er det noen internet levrandører som leverer nett på same måte som FRISURF har gjort, nå kommer det egen reging fra frisurf, og siden jobben til min far betaler telefonregninga er det litt surt.... Er det noen som har ideer om hvordan jeg kan få telerskrittene fra internet over på den vanlige telefonregninga? ... nei har ikke mulighet for ADSL.... kun ISDN Mvh OLjones Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 17:11, skrev oljones:Er det noen internet levrandører som leverer nett på same måte som FRISURF har gjort, nå kommer det egen reging fra frisurf, og siden jobben til min far betaler telefonregninga er det litt surt....Er det noen som har ideer om hvordan jeg kan få telerskrittene fra internet over på den vanlige telefonregninga? Start har vel dette. http://www.start.no/om/oppkobling/ Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 ISDN = I Smell Dollars Now [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-11-18 17:54 ] Lenke til kommentar
aron Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Start virker den. Får 62 kb/sek mens TN gir 61kb/sek på Speedometret til It-avisen. Venter på DSL..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 1: Dersom Frisurf-abonnementet og telefonabonnementet står på samme bruker, kan du be Telenor lage fellesregning på dette. 2: Ring opp Frisurf UTEN prefix. Dette virker ihvertfall uten Frisurf-oppkobling, når du har laget en standard oppkobling fra OSet. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 ok, takker for hjelpen :smile: mvh OLjones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå