Bilge^^ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 emnetittel sier det meste skulle hatt en forferdlig dårlig, grusom og irriterrendes sang til vekking. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det hadde jeg hatt stor bruk for og da jeg ikke hører de jeg bruker.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sær fusion er svaret! Prøv no Allan Holdsworth, kanskje det du minst vil høre på med engang du våkner. Masete shred funker også. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Sær fusion er svaret! Prøv no Allan Holdsworth, kanskje det du minst vil høre på med engang du våkner. Masete shred funker også. 7435726[/snapback] takker! Lenke til kommentar
marken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Refrenget på http://itsapieceofcaketobakeaprettycake.com/ er virkelig noe som får deg opp om morgenen. Personlig får jeg lyst til å kaste mobilen i veggen hver dag denne grufulle låta vekker meg. Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Boten Anna. Hvis ikke så er Jazz fusion flotters også Lenke til kommentar
FPettersen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Om du ønsker vakker start på morgenen anbefaler jeg Bjørn Eidsvåg - Floden. Den har jeg prøvd et par helger, fungerer utmerket, ligger ofte å drar meg litt ekstra, men det er jo helg For hverdager bruker jeg nå siste nytt innen... hva skal jeg kalle det? Musikk blir jo en smule feil i dette tilfellet, men i hvertfall Kobojsarna - Sång Om Ingenting. Må få legge til at Manowar - Warriors of the World United er en ypperlig start på dagen! Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Happy Tree Friends sangen virker jævla bra for meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun funker stein Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata - The Apostasy Du vekkes av det nydeligste skriket du bare kan forestille deg og du blir faktisk våken av sangen også ^^ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Introen til Pink Floyd - Time Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Refrenget på http://itsapieceofcaketobakeaprettycake.com/ er virkelig noe som får deg opp om morgenen. Personlig får jeg lyst til å kaste mobilen i veggen hver dag denne grufulle låta vekker meg. 7438792[/snapback] Haha, den var grusomt irriterende. Hvor fikk du tak i sangen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 emnetittel sier det meste skulle hatt en forferdlig dårlig, grusom og irriterrendes sang til vekking. 7435671[/snapback] Botten anna Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Introen til Pink Floyd - Time 7440396[/snapback] Det ringeklokke greiene varer ikke lenge nok for at jeg skal vokne. Men denne hadde jeg seriøst klikket på: Fermented Offal Discharge - Necrophagist Lenke til kommentar
sh- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 har pleid å bruke noen brae sanger. endte bare med at jeg ligger der å hører på sangen til jeg sovner igjen :!: Skal virkelig finne noe jeg våkner av. lagde en techno låt på mobilen. slike melodier er helt forjævlige. dvs.. det fungerer bra! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Slipknot - People equals shit Den funker veldig bra Eller ta "lørdaspizza" klippet på Youtube! Søk "Crazy Norwegian girl singin" Burde vekke alle Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 huff kjenner jenta -.- Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 takker så meget for svar! var mange gode forslag ja! spesielt den filmen ''it's a piece of cake'' sangen Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Om du ønsker vakker start på morgenen anbefaler jeg Bjørn Eidsvåg - Floden. Den har jeg prøvd et par helger, fungerer utmerket, ligger ofte å drar meg litt ekstra, men det er jo helg For hverdager bruker jeg nå siste nytt innen... hva skal jeg kalle det? Musikk blir jo en smule feil i dette tilfellet, men i hvertfall Kobojsarna - Sång Om Ingenting. Må få legge til at Manowar - Warriors of the World United er en ypperlig start på dagen! 7439020[/snapback] jaja Warriors of the world er jo en konge sang! men når sangen er kongebra så er det ikke sånn at jeg MÅ stå opp får å skru den av, da går den bare har du ikke noe forferdelig grusomt noe da? ;D Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den derre standard ringelyden på mobilen... *ring ring, ring ring, ring ring* (du skjønner). Den er irriterende. Jeg har en hane som kykelikier eller hva de gjør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå