Gå til innhold

Kamera med zoom 20X

Anbefalte innlegg

Har med interesse lest flere av anbefalingene her. Ser at Panasonic sine får gode skussmål. Jeg er ny med video, men fotoapparat har jeg brukt en god del.

Har vel bestemt meg får å gå til innkjøp av et DV-kamera. På grunn av ønske om bruk i naturen til dyr og fugler ville jeg gjerne hatt en zoom opp i mot 20x optisk ihvertfall. Er det noen som kan anbefale noe? Ser for meg å bruke maks 7-8000 kroner på et kamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med et Panasonic NV-GS300 eller NV-GS500. Du får en 2X telekonverter fra ca. kr.500,- og oppover som du kan sette på :)

7440075[/snapback]

Hørtes meget interessant ut, resultatet blir ok? Du skulle vel ikke ha en link til videosnutter tatt med foreks.GS300?

Lenke til kommentar
Hva med et Panasonic NV-GS300 eller NV-GS500. Du får en 2X telekonverter fra ca. kr.500,- og oppover som du kan sette på :)

7440075[/snapback]

Hørtes meget interessant ut, resultatet blir ok? Du skulle vel ikke ha en link til videosnutter tatt med foreks.GS300?

7440209[/snapback]

Vet ikke om noe på nettet. Har NV-GS300 selv og er meget fornøyd. Har også en 2X telekonverter, men har nesten ikke brukt den da jeg stort sett har omvendt problem, og trenger en vidvinkelkonverter. Kan ellers henvise til forbrukerrapportens test der GS300 og GS500 kom på henholdsvis 1. og 2.plass. Ellers er det nok å lese på forumet her om disse kameraene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...