Gå til innhold

Creative Zen Vision:M 30GB. Batteriet defekt?

Anbefalte innlegg

Kjøpte Creative Zen Vision:M 30GB i sommer og lenge funka alt flott. Da noe bøgg begynte etter ca 3 mnd (funka bare hvis jeg raskt plugga inn og ut usb), sendte jeg inn til retur.

Fikk ny spiller fra komplett etter ca en uke, men spilleren jeg mottok virka ikke som den skulle. Når jeg satte den på lading, slo den seg på og virka tipp topp, men i stedet for å vise lade-animasjon, viste den kontakt (altså som om den var full-ladet og tilkoblet strøm.)

Hvis jeg plugga ut strømmen, døde den momentant og kunne ikke slåes på uten strømledning.

Altså virker batteriet enten defekt, eller det er null kontakt.

Så jeg sendte spilleren inn igjen til komplett, og nå, etter ca 1.5 uke, har jeg en ny. Som oppfører seg nøyaktig som den forrige. Ingen tegn på at spilleren har batteri, men ellers funker den brillefint.

Er det noe jeg ikke har skjønt, eller vant jeg akkurat i uflaks-lotto og fikk to defekte spillere på rappen?

Noen som har opplevd dette, og er det noen annen løsning enn enda en gang å sende inn?

Begynner å lure på om Komplett sitter på et lager med Vision:M med defekte batterier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WTF!?!

Testa akkurat siste firmware upgrade og vips, spilleren har batteri. Var sikker på at dette var et fysisk problem.

Oh, well, se på denne threaden som en løsning for andre med samme problem da. Sært at Creative sender ut spillere som ikke funker uten FW upgrade, men godt å se at det funker til slutt.

(Haha, innser at forrige spilleren jeg returnerte sikkert kunne vært fiksa på samme måte. Kjipt ikke supporten på komplett visste det samme og kunne sagt det til meg.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...