EldarH Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har lyst å få synkronisert kontaktene, epost og kalenderen min på MS outlook 2003 på stasjonær og bærbaren min, også fint om jeg får det på mobilen min Symbian (N80). Har fortstått det slik at jeg trenger en Exchange konto for å gjøre dette. Ingen erfaring, kan noen anbefale en plass jeg får denne tjenesten? Finnes det en plass man får dette gratis eller billig. Noen som har brukt tjenesten som kan fortelle/forklare? I dag har jeg en G-mail som jeg forøvrig er fornøyd med fordi jeg kan sjekke mailen både på mobilen bærbaren stasjonære og web. Problemet er at jeg ikke får lastet ned en mail annet enn på 1 av enhetene. Så ønsker jeg å få oppdatert kalenderen i ms outlook automatisk som jeg bruker aktivt. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Microsoft Exchange Server is a messaging and collaborative software product developed by Microsoft. It is part of the Windows Server System... http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Exchange_Server Jeg tror heller du burde google etter freeware/openløsninger som gjør dette for den, fremfor å kjøpe en M$-server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå