Gå til innhold

Hjelp: ny bærbar 14" widescreen med Core 2 Duo

jimjames

Anbefalte innlegg

Heisann

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny bærbar pc. Og vil ha en med størrelse 14" widescreen.

Helst med Core 2 Duo (1,6 eller 1,8). Trenger minst 128mb skjermkort med tanke på Vista?

Lagring rundt 80gb++.

Innebygget webcam, bluetooth er jo alltids kjekt å ha med.

Har sett litt på Hp Dv2000 Dv2100 serien, men de har ikke core2duo i Norge enda. Noen som vet når dette kommer?

Eller er det noen som anbefaler en Toshiba eller Packard Bell 14" med Core2duo?

Eller noen andre pcer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Svettie_INAKTIV

Bruken da?

Hvis du sjeldent ser for deg at du kommer til å spille på denne så ville eg gått for zeptoen evt HGL30 (tror d var d...) fra multicom!

Skal du spille så er d jo kjekt med oppløsningen til Asusen Longboard linker til!

Les i trådene om disse to her inne! Mange erfaringer!

Lenke til kommentar
Kommer til å spille minimalt, så trenger ikke det beste skjermkortet...

Blir vel mer støyfri hvis man har et delt skjermskort enn et dedikert?

7436766[/snapback]

På enkelte modeller blir den mer stille med dedikert skjermkort. Du kan jo vurdere dell i640m: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_640m_3 husk å sette garantien til 1 år for å få langt lavere pris. Du har uansett 5-års reklamasjon. Denne er stillegående og om du velger det største batteriet kan du forvente deg batterilevetid på opptil 7 timer :)

Lenke til kommentar

Jeg har veldig dårlig erfaring med D620, men kan hende både min mor og far har vært uheldige med sine, men rart om begge 2 har vært så uheldige. Jeg synes de begge var trege, støyet mye og batteriet var ikke mye å skryte av. (2 timer med lett aktivitet med 6-celler). Specsa på de var T2400, 1 GB minne og 80 GB hdd tror jeg.

Lenke til kommentar
Heisann

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny bærbar pc. Og vil ha en med størrelse 14" widescreen.

Helst med Core 2 Duo (1,6 eller 1,8). Trenger minst 128mb skjermkort med tanke på Vista?

Lagring rundt 80gb++.

Innebygget webcam, bluetooth er jo alltids kjekt å ha med.

Har sett litt på Hp Dv2000 Dv2100 serien, men de har ikke core2duo i Norge enda. Noen som vet når dette kommer?

Eller er det noen som anbefaler en Toshiba eller Packard Bell 14" med Core2duo?

Eller noen andre pcer?

7435542[/snapback]

Denne er ganske tøff:

N100: Intel Core 2 Duo Processor T5600, 1.83GHz, Intel 3945ABG, Genuine Windows XP Professional, 2x512MB, 100GB, 14.1" WXGA TFT (1280x800) VibrantView + Camera,Multi-Burner (DVD/RW CD/RW), Intel Graphics Media Accelerator 950 up to 128MB, Modem, Ethernet, Bluetooth, Fingerprint Reader, 6 cell battery, Worry-free computing with Lenovo Care, travel weight: 3kg, 1 year warranty carry-in

Tror ikke denne er i Norge ennå, selv om 15.4" variantene er det; TY0BMNO og TY0BKNO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...