zeltex Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei Siden det er eksamen og jeg har dårlig tid, sitter jeg å leker meg med alt mulig annet. Nå var jeg kommet til Beryl, og så kjapt i sticky og fant kiba-doc, docking panel. Helt grei sak som gjør det den skal, men de jæ*** ikonene holder seg ikke i ro. De hopper rundt, og tar rett og slett helt av. plutselig finner jeg firefox ikonet midt på bildet, litt til venstre. Den fungerer bra, men er meget plagsom før den detter ned igjen. Hvis jeg drar musa raskt over ikonene, beveger de seg som bar det, til tider plagsomt. Noen som vet om tips til å roe de ned? Prøvd å se igjennom prefrences, gset-kiba og icon manager, men syns liksom ikke jeg finner noe nyttig info der. Svar: Satt bare på masse gravitasjon og litt sånt så holdt det seg bra nok på plass. Endret 6. desember 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sett iconene i rope, da holder de seg samla + at du kan leke deg uenderlig lenge med å kaste på tauet..Har du lite å gjøre en lørdagskveld da er kiba-dock din venn Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) haha ok, skal prøve det og. vet ikke hva jeg har på nå men ja fett :!: edit: ja det ble også mye roligere, så takk ja Endret 6. desember 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå