Gå til innhold

Erfaringer med Lian Li PC777a?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desverre, jeg skullle gjerne sett noen erfaringer jeg og. Det kabinettet er jo kjempetøft. Jeg skjønner ikke hvorfor folk hater det.

Mvh Audun Hagen

7473401[/snapback]

Ja, merkelig ripoff fra høytalere jeg har sett tidligere... (nautilus tror jeg).. Skjønner ikke hvorfor dette står som standard i stuene til folk.. Har tatt en titt på dette "live" og må si at Lian Li ikke akkurat imponerer. Dog tøft gjort å kjøre på et slikt kabinett.. Noe for enhver smak, men jeg tror jeg står over.. :p

Lenke til kommentar

Der er jeg nå ikke helt enig med deg. Jeg kan jo se at det er et skjell både på denne og nautilusen, men jeg synes da det er lov for flere ting å bruke et skjell som inspirasjon. Jeg vil ikke si at det er en rip-off. Nei, jeg synes det er lekkert. Og hadde det ikke vært for de praktiske løsningene hadde jeg valgt dette fremfor CoolerMaster Stacker.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Da har jeg fått det.

Kabinettet er nydelig..... og stort. Utseendemessig bryter det helt med alle andre kabinetter. Siden det er et Lian Li, oser det selvfølgelig av kvalitet og personlighet. Har dette fra før:

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC6277b&mcat=c134

To stillegående Adda vifter, en i front og en bak. Noe dårlig feste for harddiskene kan skape unødvendig vibrasjon.

Plassen for Psu'en kan bli trang om om denne har modulære kontakter ala Hiper 580. Har selv montert en Mist 500 som sklir rett inn.

Syntes sidedørene var litt vanskelig å få opp første gang, men det var før jeg leste den noe skrøpelige installasjonsveiledningen som fulgte med.

Ellers gikk montering av hardwaren smertefritt.

Kabinettet kan være vanskelig å få tak i da det kun er laget i et begrenset antall. Netshop har visst ett kabinett igjen.

Blant alle kabinetter jeg har hatt, er dette det beste.

Mvh

Gerling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...