vegiss Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er det mulig å få tak i vannfast blekk som kan brukes til å trykke på cd-plater med? Hvor kan jeg evt. få tak i det? Endret 5. desember 2006 av vegiss Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du får cdlabel sett med klistremerker som du skriver ut fra skriveren og så klistrer på cden Lenke til kommentar
vegiss Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Du får cdlabel sett med klistremerker som du skriver ut fra skriveren og så klistrer på cden 7435341[/snapback] Har Verbatim Printable CD - R da... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg har aldri hørt om speialblekk beregnet for cd/dvd-plater. hvis skriveren kan skrive direkte på platene ( går ut i fra at det er det du mener ) så regner jeg med at det er orginalbleket som skal brukes . det er ganske naturlig at hvis en skriver er beregnet til også å skrive på cd plater så må produsenten også lage blekk til det - der for regner jeg med at vis det var spesial blekk så hadde det også ståt i bruksanvisningen og man hadde let fått tak i dette bleket. har du tat kontakt med den butiken der du kjøpte skriveren din ? elle produsente ? Canon er en av 2 produsenter som lar en vanlig skriver skrive på en cdplate . på hjeme siden til canon har jeg ikke set noe om spesial blekk til cdplater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå