Icyfice Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) (Edit: gjør om tråden til komentartråd. glem den gamle) Kommentar tråd for mitt prosjekt <Unknown> Kom gjerne med forslag på forandringer! Workloggen kan finnes HER! Endret 1. februar 2007 av Icyfice Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel her skal jo arbeidslogger postes, casemods passer nok bedre. Bruk fantasien og kom med noen skisser før du spør om hjelp videre. Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vel, dette ser bra ut OleJ. Eg trur at det kan bli eit fint kabinett i allefall. Har du planlagt å ha det med på TG? Då skal ein stor spacesaver komme godt med i allefall. Lykke til, kjem nok til å følgje med her. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ja, ser bra ut det...Bare du får gjort det så ;D Ikke sitte inne å slacke stepmania hele tida.... Lykke til ja EDIT : logoen min pwner Endret 7. desember 2006 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Selfølgelig skal jeg gjøre det ^^ har allerede begynt så smått poste en liten worklogg litt senere i dag, etter tentamen Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vi gleder oss. Og hvis du trenger hjelp med noe, bare pling på nordlendingen. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Starte med serieproduksjon..? den var nice den.. Endret 8. desember 2006 av crimar Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 UPDATE! Liten update på litt småtteri på prosjektet. Worklogg finner du HER! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ey, samme kabinett som jeg holder på med Du kunne jo bare brukt en drill for å fått ut naglene! Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Mini Update bitteliten update om hvordan platene blir. Forslag til sidedør? Worklogg er å finne HER! Endret 10. desember 2006 av Icyfice Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mer mer! Vi vil se mer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kommer til å bli rimelig bra dette ja stå på Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gleder meg til update! Blir det ei oppdatering i helga? Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) UPDATE! For en gangs skyld en litt større update Har gjort en del siden sist så... Takker for positive tilbakemeldinger! Kom gjerne med flere gode/dårlige kommentarer! SPØRSMÅL! - Noen som vet hvordan jeg kan lage noen helt enkle viftegriller? trenger en 120mm og en 80m. - Hva tror dere om farge på kabinettet? Skal male hele kabinettet i en farge (med evt. logo) og lakke metall rammene som synes på utsiden i samme farge som kabinettet. MENINGER?! På forhånd takk! BTW! har du et forslag til navn på kabinettet så kom med det! :!: Worklogg finner du HER! Endret 15. desember 2006 av Icyfice Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Mini-Update Nok en liten update fra prosjektet. Denne gang om handletur på Biltema :!: GLHF Worklogg finner du HER! Endret 17. desember 2006 av Icyfice Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 UPDATE Har skiftet navn til Blue Bawkz Ellers en update på hva jeg har gjort siden sist. Worklogg finenr du HER! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Flott arbeid. Stå på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå