Liestöl Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kos av dei to burde jeg velge? Bruker pc en del og er gamer, men er fast bestemt på å ha tråløs. Er G7 raskere en Rev siden den er spesial laga for spilling? Problemet med G7 er at jeg mister den ene tommelknappen, så burde jeg heller velge Rev? Btw. er det andre ting som den ere er bedre en den andre på som batterilevetid? Takk Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg lurer på det samme jeg og. Har spurt litt rundt, men har ikke fått noe skikkelig svar Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ingen soom har noen kommentar? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har hørt at MX Revolution er en glimrende mus til alt _unntatt_ spilling. Jeg har bare prøvd den i korte perioder, og den er utrolig digg til feks surfing, men når det kommer til spilling er den ikke noe og satse på.. Gå for G7, du Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 men hvis man kun skal ha den til litt spilling F.eks BF2, Company Of Heroes etc. vil den duge da? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vel, Revolution er en tung mus som fungerer best i miljøer som ikke kreves raske musebevegelser. Derfor er G7 et bedre valgt til allround bruk, inkl. spilling. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 men jeg har planer om å anlegge meg Vista, er det da lurt å gå til MXR? Synes G5/G7 virker noe billig laget med hensyn til den plasten Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg påpeker igjen: MXR = tung mus G5/G7 = lett mus ..det er ikke lett å spille f.eks FPS med tunge mus (kombinerer selv MX1000 og G5) Samme hva slags OS du bruker, fortsatt samme egenskaper.. Endret 8. desember 2006 av Zande Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 så du mener det er en tabbe å gå for G serien? Synes ikke de sitter så godt som MXR. MXR sitter som støpt i hånden. Synes G blir litt klumpete Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tabbe? Det kommer helt an på primærbruk da. Ser nesten på MXR som kontormus siden den egner seg dårlig i enkelte spill. G5/G7 fungerer utmerket på alle områder enn kanskje ergometrien. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har G7 og den er verdt hver eneste krone. Anbefales på det sterkeste. Eneste negative er at den sluker strøm, men det følger med to batterier så du altid har et oppladet. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 men hva er da egenskapene til MXr i steden for G7? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mener du den "revolusjonerende" scrollehjulet? Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Bruker mx musen i spill, synes den er helt ok. Hadde G7 før mx musen. Ble dritt lei av tomt batteri på den G7 musen. etter 7mnd så var laderen på den ødelagt, sikkert etter all ladingen. Mx musen varer i mange dager uten at batteriet går tomt. Endret 8. desember 2006 av a_sondre Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mener du den "revolusjonerende" scrollehjulet? 7458253[/snapback] er det ikke noe mer enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå