Howard Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmhm, vet ikke om jeg har bruk for dette. Jaja, vinner sikkert ikke uansett. Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er det noen som har tall på ca hvor mange som svarer riktig hver dag? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skal jeg tippe, så vet 1/5 svaret på undersøkelsene fra før, 3/5 googler det, og 1/5 gjetter vilt. Og siden det har vært lette spørsmål hittil vil jeg nesten tippe at 3/5 - 4/5 av de som svarer svarer rett. som sakt, ren tipping fra min side, men alle som kan google har sikkert svart riktig hittil. hadde egentlig vært morsomt å vinne en gang i blandt, og akkuratt dette hadde jeg virkelig hatt bruk for nå også. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tipper det var letteste sprørsmålene som har dukket opp til nå Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tja.. ikke noe jeg treger der men svarte fordet. Jeg var forresten en av de som gjetta villt, orka ikke og google Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Man gjetter først, og så googler man etterpå for å se om man svarte rett! Det gjør vertfall jeg, ikke alltid jeg googler det men. Sjekke svarene først er jo juks Endret 5. desember 2006 av arnbju Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skal jeg tippe, så vet 1/5 svaret på undersøkelsene fra før, 3/5 googler det, og 1/5 gjetter vilt. Og siden det har vært lette spørsmål hittil vil jeg nesten tippe at 3/5 - 4/5 av de som svarer svarer rett.som sakt, ren tipping fra min side, men alle som kan google har sikkert svart riktig hittil. hadde egentlig vært morsomt å vinne en gang i blandt, og akkuratt dette hadde jeg virkelig hatt bruk for nå også. 7435408[/snapback] Njaa, eg vil tru at det ikkje er så mange som gjettar vilt kanskje fleire som googlar. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er som oftest bare å sjekke spesifikasjonene på produsentens hjemmeside og så i wikipedia for de mer generelle spørsmålene. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tja.. det er jo ganske vanskelig å komme på et spørsmål som ikke går an google for å finne svaret. Det meste står jo en plass. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den her synes jeg nesten var for lett, tvilte ikke en gang på noen av spørsmålene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene? (: Og hvorfor er det ikke link til amobil, akam og gamer sin konkuranse fra hw.no? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Syntes denne var litt verre, men men tror jeg fikk riktig svar. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene? Ja, det kommer inn et sted mellom 4000 og 5000 svar til hver konkurranse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene? Ja, det kommer inn et sted mellom 4000 og 5000 svar til hver konkurranse. 7437300[/snapback] Såpass ja. Takk for informasjonen! Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm. Det var ikke lang rekkevidde på keyborde. Snakk om 7 meter. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva er svarfristen? Samme dag som luken åpnes eller ut advent? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene? Ja, det kommer inn et sted mellom 4000 og 5000 svar til hver konkurranse. 7437300[/snapback] Wow, ikke rart jeg ikke vinner. Liten sannelig at det blir meg. Men er dette korrekte svar eller svarene totalt? Lenke til kommentar
preje Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor ser man hvem som har vunnet, og de rette svarene eventuelt? Skulle det ikke være en link til det noe sted, eller blir dagene samlet opp for hele måneden, eller uke for uke, for så å bli presentert på forsiden? Jeg bare spør Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva er svarfristen? Samme dag som luken åpnes eller ut advent? 7439260[/snapback] Er det ikke ny luke hver dag da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå