SiR0 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Den sjette luken i julekalenderen er åpnet. I dag kan du vinne en ny mp3-spiller. Les mer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Pen mp3 spiller fra Sør-Korea Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Uff. Hvorfor lager dere spørsmål hvor det ikke er klare svar? Hva er definisjonen på et lydformat? Med alle tidligere konkurranser på hw.no blir jeg ikke overrasket om svaret deres er feil. Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Asono linken er feil, den viser til www.palm.com Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Heisann Har skrevet litt om på svaralternativene, så spørsmålet ikke kan misforstås. Linken er også fikset. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Men nå har dere endret oppgaven fra å ha to rette og en feil (hvor du skulle velge den som var feil) til å ha tre rette. Slik den var var det IMO ét rett svar (dog ikke det dere tenkte på), men nå er det ingen rette svar. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Sjekk spørsmålsformuleringen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Heh, I jumped the gun there og så ikke at et nytt ord var lagt inn. Hva skjer forresten med de svarene levert inn før den ble endret? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Svar #2 er automatisk korrekt for de som har svart før kl 10, tenker jeg er den mest rettferdige løsningen. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wow, eget OK-stempel. :!: Kanskje jeg skal lage et stempel til den dagen jeg ikke finner én feil i en mobiltest..? Lenke til kommentar
Chryzo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Uhm - er det bare meg eller er det strengt tatt fortsatt to riktige svar-alternativer . . . ? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er det bare meg eller er det strengt tatt fortsatt to riktige svar-alternativerBare deg (eller, det er sikkert mange andre med deg), det er bare et riktig svar. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Fy flate for noen lette spørsmål det var i dag da Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den så pen ut, alt er om den virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg