-=Angel=- Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hei, har prosjekt og skal lage et nettverk med følgende ting: 2 Klienter med win2k Norsk 1 server med Windows 2000 server 1 Hub Lurte på om det fantes noen guider for hvordan jeg skulle gjøre dette, skal også installere windows 2000server og har aldri gjort dette før. Jeg skal ha DHCP og domepålogging. Need help... :smile: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Når du har installert win2k server, så startes det faktisk en ganske grei veiviser. Hvis du kan litt om nettverk, så skulle det holde ganske greit. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Når du har installert windows 2000 server er det bare til og ta start > kjør > dcpromo, og bare følge veiviseren, ganske enkelt. :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Såvidt jeg husker, ligger det en aktuell guide om det her på HW.NO... Pluss at du kan sikkert sjekke http://www.windows.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå