Skinnhesten Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei og hå. Hvordan er det man kan øker battaljon størrelsen på de forskjellige unitsene i hæren? Har sett flere screenshots av folk som har archer grupper på 120 osv men jeg får bare 60 Når jeg merger units fra skadede så fylles bare battaljonsstørrelsen til standard, 60, de går ikke helt sammen liksom.. Sliter litt når jeg treffer på enkelte hærer pågrunn av hærstørrelsen så.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Options->Graphic settings->Advanced->Unit Size Noe i den duren. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hærstørrelsen din er ikke mindre enn fiendens. Om du øker størrelsen på dine units, vil også fienden få større units. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Oh så det har ikke noe og si det nei. Jeje da så Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg renger med at dette står i FAQ'n Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Men du gadd ikke sjekke? Det står faktisk ikke i M2:TW-FAQ'en, men det står i R:TW-FAQ'en. Endret 6. desember 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg bare antok det, da FAQ'n var så omfatende og dette var en så basic ting, at jeg var sikker på at det ville være med Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jo jeg sjekket FAQ og det stod noe om merging av units men ikke hvordan. Leste ikke i R:TW tror jeg.... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg... skammer meg. Enket og greit. Oppdaterer FAQen ASAP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå