Gå til innhold

Meir fokustest av Sigma 17-70 samanlikna med andre

Anbefalte innlegg

Hei!

Viser til fokustest av Sigma 17-70mm (tidlegare emne).

Den viste tendensar til bakfokus. Rådet var å prøve fleire linser for å sjekke både kamerahus (EOS 400D) og objektiv.

Her kjem resultatet. Første bilete av kvart par er teke i ca 35cm avstand, medan det andre bilete (vertikale strekar) er teke i ca 90 cm avstand. Alle bilete met fokuspunkt i senter, maks blendaropning og 45 grader vinkel.

Sigma 17-70, 17mm

sigma_17_b.jpg

sigma_17.jpg

Sigma 17-70, 70mm

sigma_70_b.jpg

sigma_70.jpg

Canon EF-S 18-55, 18mm

canon_18_b.jpg

canon_18.jpg

Canon EF-S 18-55, 55mm

canon_55_b.jpg

canon_55.jpg

Canon EF 28mm

canon_28_1_b.jpg

canon_28_1.jpg

Canon EF 28mm (anna 28mm objektiv)

canon_28_2_b.jpg

canon_28_2.jpg

Canon 28-135 IS, 28mm

canon_28_b.jpg

canon_28.jpg

Canon 28-135 IS, 135mm

canon_135_b.jpg

canon_135.jpg

Som ein kan sjå av desse testane er det bakfokus på nokre av linsene/brenvidde, medan enkelte har litt frontfokus. I tillegg ser eit par av objektiva ut til å fokusere veldig riktig (28mm nr 2 og 28-135mm).

Ut i frå det konkluderer eg med at kamerahuset er OK.

Ut i frå variansen mellom objektiva er det vanskeleg å seie at Sigma 17-70 er spesielt dårleg (?).....Så mitt spørsmål er igjen: kva er å forventa som normalt, og kva avvik er akseptabelt?

terjem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som ein kan sjå av desse testane er det bakfokus på nokre av linsene/brenvidde, medan enkelte har litt frontfokus. I tillegg ser eit par av objektiva ut til å fokusere veldig riktig (28mm nr 2 og 28-135mm).

Ut i frå det konkluderer eg med at kamerahuset er OK.

Ut i frå variansen mellom objektiva er det vanskeleg å seie at Sigma 17-70 er spesielt dårleg (?).....Så mitt spørsmål er igjen: kva er å forventa som normalt, og kva avvik er akseptabelt?

7434775[/snapback]

Det er aldri akseptabelt at fokuspunktet er defokusert. Fokuspunktet skal befinne seg i den skarpe sonen. Hvor mye varians fra 1/3-foran, 2/3-bak "regelen" man må åpne for klarer ikke jeg å gi noe godt svar på, men det erklart at man må akseptere en del avvik.

Jeg syns det er for tidlig å konkludere med at kamerahuset er ok, og mener du bør få testet objektivene med et annet hus også, eventuelt få kameraet kalibrert. Alternativt, så har du en veldig rufsete objektivpark. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...