temmor Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei! Viser til fokustest av Sigma 17-70mm (tidlegare emne). Den viste tendensar til bakfokus. Rådet var å prøve fleire linser for å sjekke både kamerahus (EOS 400D) og objektiv. Her kjem resultatet. Første bilete av kvart par er teke i ca 35cm avstand, medan det andre bilete (vertikale strekar) er teke i ca 90 cm avstand. Alle bilete met fokuspunkt i senter, maks blendaropning og 45 grader vinkel. Sigma 17-70, 17mm Sigma 17-70, 70mm Canon EF-S 18-55, 18mm Canon EF-S 18-55, 55mm Canon EF 28mm Canon EF 28mm (anna 28mm objektiv) Canon 28-135 IS, 28mm Canon 28-135 IS, 135mm Som ein kan sjå av desse testane er det bakfokus på nokre av linsene/brenvidde, medan enkelte har litt frontfokus. I tillegg ser eit par av objektiva ut til å fokusere veldig riktig (28mm nr 2 og 28-135mm). Ut i frå det konkluderer eg med at kamerahuset er OK. Ut i frå variansen mellom objektiva er det vanskeleg å seie at Sigma 17-70 er spesielt dårleg (?).....Så mitt spørsmål er igjen: kva er å forventa som normalt, og kva avvik er akseptabelt? terjem Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Som ein kan sjå av desse testane er det bakfokus på nokre av linsene/brenvidde, medan enkelte har litt frontfokus. I tillegg ser eit par av objektiva ut til å fokusere veldig riktig (28mm nr 2 og 28-135mm). Ut i frå det konkluderer eg med at kamerahuset er OK. Ut i frå variansen mellom objektiva er det vanskeleg å seie at Sigma 17-70 er spesielt dårleg (?).....Så mitt spørsmål er igjen: kva er å forventa som normalt, og kva avvik er akseptabelt? 7434775[/snapback] Det er aldri akseptabelt at fokuspunktet er defokusert. Fokuspunktet skal befinne seg i den skarpe sonen. Hvor mye varians fra 1/3-foran, 2/3-bak "regelen" man må åpne for klarer ikke jeg å gi noe godt svar på, men det erklart at man må akseptere en del avvik. Jeg syns det er for tidlig å konkludere med at kamerahuset er ok, og mener du bør få testet objektivene med et annet hus også, eventuelt få kameraet kalibrert. Alternativt, så har du en veldig rufsete objektivpark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå