Delvis Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Til min Dell Inspiron™ 630m er det et uttak som kalles "video connector". (første bilde) Er det samme kabel som skal kobles til "RBG-in" på TV'et? (se andre bilde) Uttakene ser like ut, men grunnen til at jeg stusser er at det ikke er skrufester på pc'ens uttak. Lurte på om noen vet akkurat hva slags kabel det skal være, og om det vil bli bedre bilder med den enn med S-video? Lenke til kommentar
remmm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg bruker en s-video til scart overgang når jeg kobler til min dell bærbar på tv'n i alle fall. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Til min Dell Inspiron™ 630m er det et uttak som kalles "video connector". (første bilde) Er det samme kabel som skal kobles til "RBG-in" på TV'et? (se andre bilde) Uttakene ser like ut, men grunnen til at jeg stusser er at det ikke er skrufester på pc'ens uttak. Lurte på om noen vet akkurat hva slags kabel det skal være, og om det vil bli bedre bilder med den enn med S-video? 7434552[/snapback] det blir best hvis du bruker super video hvis det er det i det skal koble den til hvis det er mulig bruk skjerm utgangen Endret 6. desember 2006 av robin1379 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Regner med det er en LCD-tv du skal koble til, ettersom det omtrent bare er disse som har slike kontakter. Dette er en standard 15-pins VGA-tilkobling, og det er nok denne du skal koble til på TV'en. Dette gir langt bedre bilde enn S-Video tilkobling. At det mangler skrutilkoblinger har ingenting å si, mange bærbare har VGA-kontakt uten skruehull i dag, antageligvis fordi det ser penere ut. (stiller meg skeptisk til at det er riktig bilde av RS-232-tilkoblingen under RGB-in kontakten - RS-232 (seriell) skal kun ha 9 pinner, ikke 15). Endret 6. desember 2006 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå