Gå til innhold

Vil ha mobil med plass til mange meldinger !

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en Ericsson T29 med plass til 30 meldinger + 12 på Simm-kortet. Jeg tenker på å kjøpe ny mobil om ikke så lenge, og da vil jeg ha en med god plass til meldinger (helst 100+).

Hvilke mobiler har så god plass og hvilke har ikke? Det står jo ikke i spesifikasjoner og tester rundt om kring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Siemens S45 :

Den kan lagre 20 fra simkort - og 25 på telefonen. I tilegg kan du arkivere i telefonen i et oversiktlig minne på telefonen. Her kan du lagre mange hundre ekstra SMS om du vil.

Alle nyere Siemens har denne funksjonaliteten. Selv de billige telefonene deres tror jeg...

Lenke til kommentar

Hvor mange kan Nokia 5210 lagre?

[Edit: Glem det, fant det kjapt selv]

Nokia 5210 (notering til meg selv :razz:)

Hva er minnekapasiteten for telefonboken, bildemeldinger, SMS-lagring og kalenderen?

Minnekapasiteten for telefonboken er på opptil 250 navn på 20 tegn (avhengig av koding) og telefonnumre på 30 tegn i telefonen, med støtte for opptil 250 i SIM-kortet. Det faktiske antall minneplasseringer i SIM-kortet er SIM-avhengig (dynamisk minne). SMS-lagring er på opptil 30 tekstmeldinger (dynamisk minne). Bildemeldingslagring er 11 bildemeldinger. I kalenderen er det minne for opptil 100 kalendernotater.

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-24 00:48 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...