DaNeRn Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg lurer lurer på en ting. Noen som vet åssen type filer .bin filer er . Noen som vet ? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hehe ja det er .bin fil det :smile: Det er som regel filer som du kan brenne ut på cd(image filer)...de fleste brenneprogrammer støtter disse... Ellers har du de overalt i feks /windows /program files /spill mappene... De kan jo inneholde hva som helst. Eks rename en *.mp3 -> *.bin...da er det en mp3 selv om den heter*.bin. En forklaring...dog dårlig :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 bin er et pakkeformat som zip Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 kommer an på i hvilken sammenheng disse filene forekommer... som sagt er .bin bare etternavnet på fila, og kan egentlig inneholde hva som helst... etternavnet på ei fil gjør som regel at windows forbinder fila til et program (eller ingen), men den kan godt være til en annen hensikt fordet... hvor har du fått tak i bin-fila hen, da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Regner vel med at han har fått tak i bin-fila på internett eller noe liknende (jeg skal ikke si at det høres ut som et slags CD-image, for det er ikke noe ulovelig i det likevel) En bin fil åpnes med Nero eller et liknende brenneprogam (eller WinISO, hvis du vil sjekke om det virkelig er et CD-image). Håper det hjelper, om ikke mye, så hverfall litt :smile: Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Ja jeg har fått tak i fila på internett. Men når jeg klikker på den kommer det opp et dos vindu som det står en tekts på noen linjer. Men viduen forsvinner forterre enn jeg kan lese. :smile: Men skal prøve å åpne fila i winiso Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Daemoon tool er også ganske greit til .bin filer Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 ah, var ikke .bin-filer en gang for lenge sia en type snarvei-med-kommando-fil type .bat og liknende? bare lurer... Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 08:16, skrev DaNeRn:Ja jeg har fått tak i fila på internett.Men når jeg klikker på den kommer det opp et dos vindu som det står en tekts på noen linjer. Men viduen forsvinner forterre enn jeg kan lese. :smile:Men skal prøve å åpne fila i winisoTakk for hjelpen Er du sikker på at det er en .bin fil og ikke .bat .com eller .exe? Snodig at du fikk kjørt en .bin fil fra windows og at det skulle skje noe i "dos". Åpen fila i notepad og se hvis den ikke er stor(eller den til meg [email protected]). :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå