Cryovat Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 http://www.kotaku.com/gaming/wii/elebits-g...tage-219369.php Har utrolig store problemer med å finne ut hva jeg egentlig synes om dette spillet. Har potensiale til å bli interessant, men synes ennå det virker veldig sært. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes spillet ser ut som et genialt spill, det eneste som gjenstår å se er antallet baner, varigheten til spillet, og hvor mye utviklerene har utforsket mulighetene de har med spillet. Bare det at du kan lage egne baner på samme måte som i Half Life 2 greiene (Gary's mod eller noe?) gjør spillet utrolig interessant for min del Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Litt usikker jeg, ut i fra videoen virker det veldig repetivt. Kontrollene virket også litt småsære, virket som det var veldig tungt å få åpnet diverse ting. Tror nesten jeg må prøve det i butikk eller noe. Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg så på en video med gameplay i går jeg også, og det ser egentlig ut til å kunne være et veldig kult konsept. Vedkommende som spillte på videoen hadde ikke så store vansker med å manøvrere rundt hvertfall. Men det er sikkert en vanesak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå