Gå til innhold

Doom 3 med gf TI4200?

f.HiTmAn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-11-21 00:23, skrev zuperMensch:

Quote:

Den 2002-11-19 09:46, skrev AzTm:

og ja, det var ati som leaket alphaen også.

Det har jeg faktisk vondt for å tro. Dette har vel også blitt diskutert i det vide og brede tidligere, tror jeg.

Ati og Nvidia har har ikke leaket Alpha versjonen. Det er har de begge nevnt o noen nyhetsposter.

Ikke tro på det du leser fra IRC :razz:

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden MEN:

Tror det går fint med et Ti4200 128MB (ikke forvent 1600*1200 på maks men 800'600 funker sikkert strøkent). En kamerat av meg kjører det på 800*600 og har mellom 10 & 60 fps. Han har XP1900 og Ti4400.

Men det dere bør huske på her er at det er en alpha-versjon og den er ikke LITT optimalisert. Systemkrava blir grundig senket når den er ferdig optimalisert.

Som sagt: Carmack sa det skulle gå på et GeForce 3 kort med 128MB ram og det tror jeg det går.

Lenke til kommentar

GENIALT!!!!!

Spillet kommer om MINST 6mnd, alle snakker om dèt.

gf FX kommer om ca 3mnd, alle snakker om dèt.

ATI kommer med ny .13micron tec på 9700 kjerna, alle snakker om dèt.

Når noen da "leaker" en demo, så går hele verden og svetter i henda, for *ingen* kan få en deasent framerate med de systemene som selges nå.

Lurer på om det er noen på PR kontoret til nVidia, ATI og ID som har hatt lunch sammen jeg.....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-23 01:29, skrev Cid:

GENIALT!!!!!

Spillet kommer om MINST 6mnd, alle snakker om dèt.

gf FX kommer om ca 3mnd, alle snakker om dèt.

ATI kommer med ny .13micron tec på 9700 kjerna, alle snakker om dèt.

Når noen da "leaker" en demo, så går hele verden og svetter i henda, for *ingen* kan få en deasent framerate med de systemene som selges nå.

Lurer på om det er noen på PR kontoret til nVidia, ATI og ID som har hatt lunch sammen jeg.....

LoL!

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Lenke til kommentar

Quote:

GENIALT!!!!!

...

Hehe - ja gjett om de har!

Spillprodusenter som stadig tyner hardware-grensene er vel grafikk-kort-produsentenes beste venner vil jeg tro. Måten de får 1 år gammel teknologi til stadig å ha altfor lav ytelse er bare å ta av seg hatten for. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 17:31, skrev Gabriel_X:

Quote:

GENIALT!!!!!

...

Hehe - ja gjett om de har!

Spillprodusenter som stadig tyner hardware-grensene er vel grafikk-kort-produsentenes beste venner vil jeg tro. Måten de får 1 år gammel teknologi til stadig å ha altfor lav ytelse er bare å ta av seg hatten for. :smile:

enig med deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...