Gå til innhold

Tomtom og bytte av minnekort

Tlangset

Anbefalte innlegg

Jeg har overtatt en brukt Tomtom beregnet på Nokia N70. Har vært ute og prøvekjørt og jeg ble ikke veldig imponert, men jeg skal la den få litt tid og kanskje skal jeg lese litt manual også.

Jeg er på vei til å kjøpe Nokia N73 og denne har SD kort i stedet for MMC i N70. Kan jeg bare kopiere over innholdet på MMC til et SD-kort og så er alt på plass?

Dersom det går kan jeg da bruke et 2 Gb kort slik at jeg har musikk, filmer, GPS etc på samme kort?

Mvh

Tlangset

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har overtatt en brukt Tomtom beregnet på Nokia N70. Har vært ute og prøvekjørt og jeg ble ikke veldig imponert, men jeg skal la den få litt tid og kanskje skal jeg lese litt manual også.

Jeg er på vei til å kjøpe Nokia N73 og denne har SD kort i stedet for MMC i N70. Kan jeg bare kopiere over innholdet på MMC til et SD-kort og så er alt på plass?

Dersom det går kan jeg da bruke et 2 Gb kort slik at jeg har musikk, filmer, GPS etc på samme kort?

Mvh

Tlangset

7433918[/snapback]

Programvaren er TomTom trenger kun tilgang til kartdata og er ikke avhengig av et spesielt minnekort for å fungere.

Det skulle gå helt fint! Overfør data til et 2Gb minnekort eller større hvis ønskelig (Ikke større enn hva telefonen takler da) :thumbup:

Mvh Atrixet!

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Hei.

Vet ikke helt hva jeg har gjort feil før, men nå er i hvert fall TomTom over på 1Gb minnekort som vel er det største som Nokia N70 klarer å lese.

Kan også ta med at at jeg fant en oppgradering på TomTom som jeg innstallerte.

Har benyttet Nokia Maps på en N73ME og nå N82. Virker som TomTom er bedre på navigering. Nokia Maps har ved flere anledninger gitt meg kjøreruter som er stengt, har vært det bestandig/mer enn 5 år, og "krøtterstier" når det er flotte alternativer med tilsvarende avstander.

Tlangseth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...