fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg vurderer å bestille denne boka, har hørt mange bra kritikk om boka. Men vil sjekke med dere, er boka bra? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...d=147667&rom=MP Endret 5. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
flippant Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har ikke lest den, men jeg kan anbefale The Elements of Typographic Style av Robert Bringhurst (Amazon) Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Den skal jeg kjøpe Men laaaang ventetid, vil lese noe nå. Derfor Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor skal du lese den? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Fordi jeg har lyst, dessuten en kompis av meg anbefaler den såå Endret 2. januar 2007 av Fox Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fordi jeg har lyst, dessuten en kompis av meg anbefaler den såå 7630440[/snapback] Ok. Kunne egentlig også tenkt meg en bok om typografi. Synes det er et interessant tema. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har ikke lest boka, men hadde forfatteren som lærer i typografi på yrkesskolen da jeg for mange år siden ble utdannet til typograf, og han var iallfall en dyktig lærer, så da antar jeg at boka også er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå