Moppeken Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) ja.. planer om å kjøpe meg en tv etter hvert. Men som jeg har sett er det mange som sier at det er Sony sin Bravia serie er bra. Men så har jeg også sett på samsung n71 modellen. ser at den har "game" funksjon. Det jeg lurer på da er om jeg skal gå for samsung eller sony. Skal ha 32 tommer, den skal være på rommet;) PS: skal ha playstation 3 på den;) Endret 12. desember 2006 av Moppeken Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sikkert mer matnyttig å spørre i tv delen av forumet. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) åja.. har ikke sett den jeg. Tenkte siden det sto tilbehør at jeg kunne poste den her.. er det mulig å få flyttet den? Endret 5. desember 2006 av Moppeken Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ønsket er oppfylt! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Både Sony og Samsung lager bra LCD-TV'er. Selv bestile jeg en Samsung i går ganske enkelt fordi de gruser Sony på ren design. Eneste Sony TV-ene som ser bra ut er 1080p-modellene. Heller lekker sort pianolakk med minimal ramme rundt skjermen fremfor den fæle gråfargen Sony bruker. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sony Bravia? Vell, jeg for min del skal ha meg Sony Bravia KDL-32V2000 (13.000-15.000 kr). Henter godsaken i morgen Tingen med denne TV'en er at den ble kåret årets LCD-skjerm av EISA Awards Lillebroren (KDL 32U2000?) var i sin tid (ikke sååå lenge siden) en meget god skjerm har jeg lest på diverse tester; den er meget prisgunstig for tiden (9.000 kr). Mener at begge er å anbefale. Samsung har mistet grepet litt i det siste har jeg lagt merke til, men SUPER-TV'ene (20.000-30.000 kr) deres ser fortsatt ut til å være like gode. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hey drøy ann litt med den V2000. Det er en oppdatert versjon i landet nå. V2500. den har 2 HDMI og en ny versjon av baklys funksjonen Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ein ypperleg plass å spørje om slikt er avforum.no. Sjølv kjøpte eg ein Sony Bravia KDL-40V2000 for ei tid sidan, og er godt nøgd med den. Eg vurderte han opp imot ein del andre TV-ar, deriblandt Samsung sine, men landa til slutt på Bravia-en sidan den hadde fått best omtalar. Ta eit søk på avforum.no etter "40V2000", so finn du sikkert litt informasjon. @Heales Skal vere einig i at Samsung sine apparat ser veldig bra ut, men Bravia-ane er ikkje so verst dei heller. Den "fæle gråfargen" er ganske vanleg sølvgrå av den typen du finn på veldig mykje anna svart og sølvgrått elektronisk utstyr. Både PC-skjermen min (ein Samsung), musa, tastaturet, øyreklokkene, høgtalarane, og kabinettet mitt brukar samme fargar. Kay Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hey drøy ann litt med den V2000. Det er en oppdatert versjon i landet nå. V2500. den har 2 HDMI og en ny versjon av baklys funksjonen 7434553[/snapback] Å wow, 2 HDMI-kontakter i stede for bare 1 som jeg ikke en gang har anledning til å bruke; og ENDA mer bakgrunnslys?! Ta på solbrillene Bare MÅ selge min nettopp innkjøpte V2000 for denne revolusjonen (erm, not really). ... Heh, sorry for sarkasmen; jeg viste fra før at denne saken eksisterte, det så bare ikke ut til at det var verdt de ekstra pengene. Har du sett den (Merk: venlig spm ). Edit: V2000 rocker. Vet at mitt ord på at skjermen er det beste jeg har sett, hjelper lite etter som det er min første flat-skjerm; noe jeg derimot KAN si er at jeg som er newbie synes at alt av menyer på skjermen var... FOR lett Ventet meg en utfordring når jeg skulle innstille godsaken til det perfekte; etter et halvt min med trykking var bildet perfekt Skal jeg gi kritikk så var vel ikke lyden all verdens. På den annen side så er det jo ikke meningen at man skal bruke de intigrerte høytalerne som lydkilde til en så flott skjerm. Jeg for min del skal kjøpe det ofisielle 360-settet fra Pioneer. Dingz.no sa "løp og kjøp" (kun 3.000 raske) Endret 9. desember 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå