alf-gunnar Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei. Har sett på reklame og telenors internettside at hasitgheten på Adsl skal øken. Når kan man forvente at hastigheten økes? Jeg har Adsl basis, men har ikke hørt noe fra telenor om oppdatering, og hastigheten min er den samme som alltid. Hvh Alf-Gunnar Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Innen nyttår for de som kan bli oppgradert... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Min be oppgradert for en time siden[1,5->2,0] Telenor sa de skulle rekke alle innen slutten av året. Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Min be oppgradert for en time siden[1,5->2,0] Telenor sa de skulle rekke alle innen slutten av året. 7433764[/snapback] 2,5mb er det vel du har nå vel? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det går mellom 2,1 og 2,8 akkurat nå. Endret 5. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hmm...jaja, ligger litt under da... prøv gjerne å restarte modem/router/etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå