Ole12 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heisann. Kan jeg ødelegge subwoferen vis jeg på en måte blokkerer luftutveien? Grunnen er at jeg har en kommode som er vedsiden, og jeg får plass til 2 fingrer mellom luftutgangen og kommoden. Kan den bli ødelagt? Feks vis jeg kjører full guffe med volum og stiller subwoferen på fult? Mvh Ole Morten Skogen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nei, eg skulle ikkje tru det. Denne luftutveien som du kaller det er bassrefleksen, om eg ikkje bommar kraftig er hensikten å øke effektiviteten på dei lågare frekvensane. Bassrefleksen er der for lyden sin del, ikkje høgtalaren, å blokkere den heilt er kanskje ikkje heldig med tanke på lyden, men får du to fingre mellom skal det gå fint. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Du vil ikke ødelegge noe som helst. Og med "såpass til klaring" skulle det ikke gå så aaalt for mye utover lyden heller. Er vel andre grunner til at den ryker hvis du kjører på full pupp Endret 5. desember 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå