Gå til innhold

Philips 200P7ES, 20" til 1605 kr


Ivan Drago

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke så lett å skjønne at den er feilpriset når hele 8 firmaer reklamerer med den til under 2000kr? Prøv neste sted hehe

 

Edit: Sjekket nettopp samtlige butikker og ingen har den faktisk i varesortimentet sitt når man leter under LCD skjermer, men direkte-linken fra Prisguiden virker jo, og sier tom at de er på lager.

Endret av Lowtech
Lenke til kommentar

Føler at dette kan være noe å gå videre med, jeg har bestilt fra armentio og pc express. 2 av hver. Begge har reservert beløpet og den ene er fra igår. Har ikke mottat noen informasjon eller tilbakemelding. Bare kansellering av ordren.

I og med at flere nettbutikker har tilbudet kan dette ses på som et reelt pangtilbud mener jeg. Prisen er nok inn til importør +mva. Kansje SMG som har importert disse?

 

Men dette kan være greit å gå videre med. Hvem gidder å ringe forbruker kontoret da?

 

Venter i spenning.... :hmm:

Lenke til kommentar

Bestilte fra PCexpress jeg også, fikk 2 ordrebekreftelser i går på mail, ingenting etterpå. Logger meg inn på siden deres og da er ordren kansellert... Blir gjerne med videre med dette jeg. Men har vi noen sjanse for å få de til den prisen?

 

Edit: Ser at de har oppdatert prisene sine nå gitt

Endret av Lowtech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...