Ivan Drago Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Er dette er godt kjøp? Laveste pris 1605 kr. Skal kjøpe rimelig LCD skjerm til eldre PC med ATI 3D Rage LT Pro 8mb integrert skjermkort, tror det skal takle 1600x1200. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det der må da være en feilprising? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 trolig, når andre steder har den til 5k... mye feilprising for tida? eller er det julenissen? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) nja flere steder som har den billig Kansje jeg skal prøve å skaffe denne :S Endret 6. desember 2006 av Wishb0ne Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har bestillt nå til 1605 kr hos www.amentio.no Endret 5. desember 2006 av Ivan Drago Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har også bestillt en, får se hva det ender med. Fant ingen tester av denne, så er litt spent... Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Selfølgelig ble ordren kansellert........ Men iflg kjøpsloven kan vi kansje kreve disse alikevel. Ordren må vel sies bekreftet da de reserverte summen på kreditkortet? Hadde vært greit med skikkelig julepresang ja Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lurer litt på dette selv. til den prisen kan man vel ikke si at vi visste at det var feilpriset, slik som PS2 til 10 kr som var i nyhetene nylig. Noen som har tenkt å ta dette videre? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Den står jo fortsatt til 1605,- hos amentio. Fikk samme mail som sikkert dere andre som bestillte i natt, kl 10 i dag. Rart de ikke har fått fikset prisen enda... Endret 6. desember 2006 av vembi Lenke til kommentar
Lowtech Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er jo ikke så lett å skjønne at den er feilpriset når hele 8 firmaer reklamerer med den til under 2000kr? Prøv neste sted hehe Edit: Sjekket nettopp samtlige butikker og ingen har den faktisk i varesortimentet sitt når man leter under LCD skjermer, men direkte-linken fra Prisguiden virker jo, og sier tom at de er på lager. Endret 6. desember 2006 av Lowtech Lenke til kommentar
c-man Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 De betaler ca 4000 inn til seg for denne skjermen, så dette er nok en aldri så liten feilprising. Men det hadde jo vært en super julegave da Binders har en rimelig 20" da... men likevel nesten dobbelt så dyr... 2990 for en BenQ. Lenke til kommentar
Lowtech Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da hadde jeg heller bestilt denne, hvis man skal ha til "full pris": http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=328476 Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er leverandøren som har satt feil pris, og dermed har denne forplantet seg til disse nettbutikkene. Får nok ikkje kjøpt til denne prisen da f.eks. gs tar forbehold mot feil pris fra leverandør. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gir jo, om ikke annet, ganske klar indikasjon på hvor mye de forskjellige butikkene tar i avanse Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 har selger lov til å heve kjøpet ? står det noe om dette i forbrukerkjøpsloven ? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jaja, får vel finne meg en annen skjerm nå da. Vil ha en billig en, siden den skal brukes på en compaq 500mhz... Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Føler at dette kan være noe å gå videre med, jeg har bestilt fra armentio og pc express. 2 av hver. Begge har reservert beløpet og den ene er fra igår. Har ikke mottat noen informasjon eller tilbakemelding. Bare kansellering av ordren. I og med at flere nettbutikker har tilbudet kan dette ses på som et reelt pangtilbud mener jeg. Prisen er nok inn til importør +mva. Kansje SMG som har importert disse? Men dette kan være greit å gå videre med. Hvem gidder å ringe forbruker kontoret da? Venter i spenning.... Lenke til kommentar
Lowtech Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Bestilte fra PCexpress jeg også, fikk 2 ordrebekreftelser i går på mail, ingenting etterpå. Logger meg inn på siden deres og da er ordren kansellert... Blir gjerne med videre med dette jeg. Men har vi noen sjanse for å få de til den prisen? Edit: Ser at de har oppdatert prisene sine nå gitt Endret 7. desember 2006 av Lowtech Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De har helt sikkert en automatisk prising basert på leverandøren som igjen har priset feil. Så lenge de ikke har kjørt noe reklame for denne skjermen, synes jeg feil bør få lov å være feil; hadde man funnet varen via en annonse hadde saken stilt seg annerledes. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Min er fortsatt under behandling. Kanskje skal ta å kanselere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå