Hagr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei. Jeg lurer på hvor man kan få tak i spacere til M6 skruer (*50 gjenget) Har sett på europris, jernia, clas ohlson og farge og miljø, men ingen av dem hadde... noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? rett og slett et stål rør med indre diameter: 6mm eller "ekte" spacere 6mm... dette skal brukes til bein til kabinettet mitt (chieftec dragon)... det jeg skal gjøre er å bore hull i bunnen på kabinettet, sette i skruene (M6x50) og deretter spacere, skiver og bein... Harald Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei. Jeg lurer på hvor man kan få tak i spacere til M6 skruer (*50 gjenget) Har sett på europris, jernia, clas ohlson og farge og miljø, men ingen av dem hadde... noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? rett og slett et stål rør med indre diameter: 6mm eller "ekte" spacere 6mm... dette skal brukes til bein til kabinettet mitt (chieftec dragon)... det jeg skal gjøre er å bore hull i bunnen på kabinettet, sette i skruene (M6x50) og deretter spacere, skiver og bein... Harald 7433404[/snapback] Artikkelnr 49-65 hos Clas Ohlson er vel ca 6 mm innvendig (5/16" =ca 8mm, minus to ganger godstykkelsen) Er riktignok ikke stål, men kopper, og selges bare i svært lang lengde... Du finner mye rart hos Elfa (www.elfa.se/no), men dessverre ikke i 6mm.. (under monteringsmateriell-avstandsstykker) Biltema har artikkelnr 19-515, som rett og slett er ekstra lange muttere (M6x30mm) Disse er antakelig det som egner seg best. Kan selvsagt kappes og/eller brukes flere etter hverandre også.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 hei, tusen takk for svar og tusen takk for hjelpen... så ikke posten før jeg var på clas ohlson i dag, og kjøpte M8 skruer og galvanisert kobberrør med innvendig d: 9mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå