Gå til innhold

spacere til M6 skruer. Hvor?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på hvor man kan få tak i spacere til M6 skruer (*50 gjenget)

Har sett på europris, jernia, clas ohlson og farge og miljø, men ingen av dem hadde... noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? rett og slett et stål rør med indre diameter: 6mm eller "ekte" spacere 6mm... dette skal brukes til bein til kabinettet mitt (chieftec dragon)... det jeg skal gjøre er å bore hull i bunnen på kabinettet, sette i skruene (M6x50) og deretter spacere, skiver og bein...

Harald

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg lurer på hvor man kan få tak i spacere til M6 skruer (*50 gjenget)

Har sett på europris, jernia, clas ohlson og farge og miljø, men ingen av dem hadde... noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? rett og slett et stål rør med indre diameter: 6mm eller "ekte" spacere 6mm... dette skal brukes til bein til kabinettet mitt (chieftec dragon)... det jeg skal gjøre er å bore hull i bunnen på kabinettet, sette i skruene (M6x50) og deretter spacere, skiver og bein...

Harald

7433404[/snapback]

Artikkelnr 49-65 hos Clas Ohlson er vel ca 6 mm innvendig (5/16" =ca 8mm, minus to ganger godstykkelsen) Er riktignok ikke stål, men kopper, og selges bare i svært lang lengde... :thumbdown:

Du finner mye rart hos Elfa (www.elfa.se/no), men dessverre ikke i 6mm.. :thumbdown:

(under monteringsmateriell-avstandsstykker)

Biltema har artikkelnr 19-515, som rett og slett er ekstra lange muttere (M6x30mm) Disse er antakelig det som egner seg best. Kan selvsagt kappes og/eller brukes flere etter hverandre også.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...