crypt0r Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hoy! Jeg har planer om å kjøpe meg en xbox 360, men det er noen ting jeg lurer på! Først av alt, hva er forskjellen på core og premium? Er de ekstra tingene du får med i premium pakken verdt det? Hvilke spill bør jeg plukke opp? Jeg liker action, bil, sport og til en viss grad eventyr spill. Jeg har allerede bestemt meg for R6:las vegas, men er det andre som også er verdt en titt? Kommer det evt. noen spill fremover som virker lovende? Og hvordan er bildekvaliteten på en vanlig tv mot en hd-klar tv?? Er det merkbar forskjell? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kjøp premium, verdt dobbel så mye som Core. PS; Assasins creed komme rom ikke så lenge, GoW er ute og Lost Planet, Halo 3 kommer Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=645829 Lenke til kommentar
Mus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kjøp premium, verdt dobbel så mye som Core. PS; Assasins creed komme rom ikke så lenge, GoW er ute og Lost Planet, Halo 3 kommer 7433443[/snapback] Når kommer Assasins Creed? Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Ta en kikk i denne tråden, der finner du info ang. Core og Premium. Endret 5. desember 2006 av norhawk Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 burde få med deg test drive unlimited spillet, det er det beste bil spillet jeg har prøvd da :!: Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Assisins Creed er utsatt, så det er ikke "snart" I tillegg til Rainbow Six: Vegas bør du selfølgelig sjekke ut Gears of War!! Lenke til kommentar
Veni Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Assisins Creed er utsatt, så det er ikke "snart" I tillegg til Rainbow Six: Vegas bør du selfølgelig sjekke ut Gears of War!! 7433599[/snapback] utsatt til når da? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg hørte rykter om høsten 2007. Men jeg skal ikke si det 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå