Gå til innhold

trenger redigerings program.

Anbefalte innlegg

Heisann! jeg lager en pvp wow film, og jeg vil ha like god redigering som maydie... kan noen sende meg en link til nedlasting til ett veldig godt, gratis redigerings program??

jeg har bare windows moviemaker, så kan noen forx fortelle meg hva maydie bruker!!?? d hadde vert veldig fint!

Endret av lordkex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De beste videoredigeringsprogrammene er neppe gratis.

Men du kan jo søke etter Vegas Trial på google. Da får du hvertfall testa et veldig enkelt og greit program for noen dager.

Det finnes også andre måter å få gratis videoredigeringsprogrammer på , men det snakker vi ikke om her:)

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

7433062[/snapback]

hvorfåer er dere brukermoderatorere bare ute etter og ødelegge for folk som trenger hjelp !!??

Lenke til kommentar
hvorfåer er dere brukermoderatorere bare ute etter og ødelegge for folk som trenger hjelp !!??
Dei er ikkje det...

Du kan sjå i tråden er sticky her i Videoredigering og video. Utvalget er begrensa, so om du kjøper til dømes Vegas vil du få eit betre verktøy. Det koster omlag 4000kr. Rimelegare alternativ er Magix Movie Edit Pro og Adobe Premiere Elements, som begge koster under tusenlappen.

Lenke til kommentar
Dei er ikkje det...

Du kan sjå i tråden er sticky her i Videoredigering og video. Utvalget er begrensa, so om du kjøper til dømes Vegas vil du få eit betre verktøy. Det koster omlag 4000kr. Rimelegare alternativ er Magix Movie Edit Pro og Adobe Premiere Elements, som begge koster under tusenlappen.

7433665[/snapback]

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...