Old Game Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei Har i noen år fotografert fugler og dyr, men har nå lyst til å oppgradere til filming. Tenkte jeg skulle forhøre meg om noen videokamerar som virkelig kan levere varene til en mennskelig pris. - Må ha svært høy bildekvalitet - Minimalt med forrstyrrelser og den slags (selvsagt med ett bra stativ.) - Gode "zoome" funksjoner. - Gode lyd funksjoner Egentlig så bra som mulig, men til priser rundt 30-50.000 kroner. Må man høyere så må man høyere, men helst noe rundt der. Endret 19. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Link til ett videokamera Er dette noe å satse på? Prisen er iallefall brukbar og det ser jo snertent ut. Med ett godt stativ her, trenger jeg noe mer ekstra utstyr da? Vil jo gjerne at jeg kan filme litt regnevær også. Så må kanskje kjøpe noe beskyttelse? Ettersom jeg er totalt uviten innen dette feltet er det greit å forhøre seg litt. Gidder ikke punge ut masse for en drittsak Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 XL2 skal vere eit godt kamera det, og regntrekk bør det vere mogeleg å få tak i. Det følgjande skreiv eg før eg såg det andre innlegget ditt: Eg trur ikkje det ville vere dumt å ta kontakt med ein del ulike butikkar, forklare kva du skal bruke kamera til, og spørre om det er mogeleg å få kjøpt ein pakke med kamera pluss tilbehør. Eg meiner då butikkar som Video4, Videoutstyr.no og 2mtv. Når det gjeld lyd, so bør du kjøpe ein ekstern mikrofon for å få best mogeleg lyd. Mikrofonar har eg svært lite greie på, so kva som eignar seg godt lar eg andre svare på. Sjølv har eg null praktisk erfaring med slike kamera, men kan seie noko ettersom eg les litt her og der. Legg det i spoiler, då du eigentleg berre kan hoppe over å lese det, og gå rett til ein eller fleire av butikkane nemnt over. Dei har meir greie på slikt enn meg, og det er uansett begrensa kva eg kan seie om dei ulike kameraa. Eit av spørsmåla du må stille deg, er om du vil velge SD (PAL) eller HD, då i form av HDV. HDV er eit relativt nytt HD-format som bruker MPEG2 til å komprimere bileta, men lagrer videoen på vanlege DV-kassettar. Ein ting ein må hugse om ein gjeld HDV er at det krev ein kraftig PC for å redigere opptaka. Nokon av kameraa her koster nok ein del over 50 000kr, men eg tek dei med likevel. For meir nøyaktige prisar (iallfall ein pris) kan du gå inn på webshopen til Videoutstyr.no. Der finn du so godt som alle eg nemner her. Når det er sagt, so er det eigentleg ganske få kamera utan ei form for HDV. Midt i, eller litt under midten, prissjiktet ditt ligg Canon XL2. Dette er eit SD-kamera med utskiftbar optikk, som skal vere svært bra. Standardlinsa har 20x zoom, og det finst alternativ optikk. Treng du noko heilt spesielt, vil du med eit adapter kunne kople på SLR-optikk, men det er kanskje ikkje det fyrste ein vil tenkje på... Andre alternativ frå Canon er XH-A1 og XH-G1 (artikkel frå Akam.no), der fyrstnemnte kanskje er det mest aktuelle for deg. Dei har fastoptikk med 20x zoom, og det vil sikkert vere mogeleg å setje på forsatslinser. Sidan dei er so nye har eg ikkje høyrd mykje om dei, men du kan sikkert finne ein del på utanlandske foraer, som DVInfo og DVXUser. Eg reknar med dei har mogelegheit for å ta opp til PAL, sjølv om det truleg er lite vits i det. JVC har ein eigen versjon av HDV, som dei kaller ProHD. Det er framleis MPEG2, men det er 720p (progressive bilete med vertikal oppløysning på 720 pixlar) i staden for 1080i (interlaca bilete med vertikal oppølysning på 1080 pixlar), i tillegg til nokre andre forskjellar. Dei har nokre kamera som heiter GY-HD100, GY-HD101 og GY-HD110. Kva forskjellar det er, og kor store dei er, veit eg ikkje. Desse har utskiftbar optikk, standard-linse trur eg er ei 16x zoomlinse frå Fujinon. Prisen ligg kanskje frå 50 000kr og oppover. Sony har ei rekkje potensielle kamera, stort sett HDV. HVR-Z1 (trur det koster rundt 40 000kr, men er litt usikker) eller HVR-V1 er kanskje dei mest sannsynlege. Du kan gå ned til HDR-FX1 (ca. 30 000kr), men då får du ikkje XLR-mikrofoninngangar. SD-alternativa er PD170 og VX2100. Sistnemnte har ikkje XLR-inngangar. Panasonic har eit svært bra DV-kamera: AG-DVX100BE. Eit kamera som mange liker svært godt. Har ei spesiell gammakurve på videoen, som gjev opptaka ein meir «filmlook», og er difor populær blant amatørfilmskaparar. Koster litt over 30 000kr nytt trur eg. I tillegg har dei eit kamera som ligg litt over prissjiktet ditt, og i tillegg krev spesielle minnekort (P2-kort) for lagring av HD-video: HVX200. Kameraet åleine koster over 50k trur eg, og i tillegg er P2-korta svært dyre. Det kan òg lagre på DV-tape, i SD (fjerner litt av vitsen med å kjøpe det då). HDV har det ikkje, og skil seg dermed litt ut. Eg har sikkert gløymd noko, men det får vere grenser... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk for utfyllende svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå