Bushmills Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skal "reise" fra Bergen til Sevilla i Sør-Spania og lurer på: - Reisetid i timer? - Distanse i km - Flyets bensinforbruk - Pris pr liter. Flyet er en Boeing 737. Jeg har ikke funnet ut hvor langt det er til Sevilla, heller ikke reisetid. Bensinforbruket til flyet er jeg veldig spent på. Noen som har greie på dette? (Skoleprosjekt) Takk for svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nok en "hva med å søke?" post... Reisetid i timer finner du best ut ved å sjekke reiseselskap mener eg, men ta også å regn deg frem til hva det vil ta med å reise direkte. Reisetid hos flyselskap er ofte medregnet tid før det tar av og tiden som brukes på å finne gaten ved landing. Og eg vet ikke hvilken tid du skal vite. Ellers finner du det meste ut ved å sjekke rundt om i faktabøker. Men hvor langt det er til stedet kan du enten sjekke ved å slå opp i et leksikon/kart, eller kanskje bruke en reiseplanlegger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå