aMo Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Som oftest så spiller DVD-brenneren min (Samsung Writemaster sak, kjøpt i år) DVD-filmer uten problemer, men enkelte filmer begynner å stoppe opp, for å så ta en lang pause, spille et halvsekund til, for å så stoppe igjen, og slik holder den på helt til programmet til slutt henger seg.. Jeg trodde først det var DVD-platene det gjaldt som var problemet, men de spilles helt uten problemer på en 500 kroners DVD-spiller kjøpt på Rema 1000 (en slik en som man kobler rett på TV'n vettu ) .. Hva kan være problemet? Hvorfor klarer ikke DVD-brenneren min å lese alle filmer uten problemer? Har oppgradert til seneste firmware på DVD-brenneren og prøvd å kjøre brenneren i PIO-mode, men inget hell.. Er det DVD-brenneren som er dårlig? Skal ikke Samsung være ganske bra DVD-brennere? DVD-brenneren er en Samsung Writemaster SH-W163A med seneste firmware... Noen tips? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Tror det må være dårlige DVD'er det er snakk om og ikke problemer med DVD-brennern.. Faktisk så hang Rema-spilleren seg på denne filmen også.. Og Nero Drive-speed finner MAAASSE feil på denne.. Rema-spilleren hoppet sikkert bare over noen dårlige sektorer og skippa et par frames på den andre filmen den klarte å spille som jeg sleit med på pc'n.. Kjipern.. Stress med å returnere filmer osv.. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Uansett ikke kjør DVD spilleren i pio, bruk DMA Lenke til kommentar
aMo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Jepp, kjørte den bare i pio litt for å teste.. Orker ikke at maskinn skal bruke 100% cpu hver gang DVD'n skal gjøre noe.. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Såeh.. jah.. Returvare.. Skal heretter scanne alle DVD'er jeg kjøper FØR jeg ser dem.. faenmeg irriterende å sitte å se film i 57 minutter for å så bli skuffa for å ikke få sett resten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå