Gå til innhold

Problemer med DVD-avspilling

aMo

Anbefalte innlegg

Som oftest så spiller DVD-brenneren min (Samsung Writemaster sak, kjøpt i år) DVD-filmer uten problemer, men enkelte filmer begynner å stoppe opp, for å så ta en lang pause, spille et halvsekund til, for å så stoppe igjen, og slik holder den på helt til programmet til slutt henger seg..

Jeg trodde først det var DVD-platene det gjaldt som var problemet, men de spilles helt uten problemer på en 500 kroners DVD-spiller kjøpt på Rema 1000 (en slik en som man kobler rett på TV'n vettu ;) )

..

Hva kan være problemet? Hvorfor klarer ikke DVD-brenneren min å lese alle filmer uten problemer?

Har oppgradert til seneste firmware på DVD-brenneren og prøvd å kjøre brenneren i PIO-mode, men inget hell..

Er det DVD-brenneren som er dårlig? Skal ikke Samsung være ganske bra DVD-brennere?

DVD-brenneren er en Samsung Writemaster SH-W163A med seneste firmware...

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det må være dårlige DVD'er det er snakk om og ikke problemer med DVD-brennern..

Faktisk så hang Rema-spilleren seg på denne filmen også.. Og Nero Drive-speed finner MAAASSE feil på denne.. Rema-spilleren hoppet sikkert bare over noen dårlige sektorer og skippa et par frames på den andre filmen den klarte å spille som jeg sleit med på pc'n..

Kjipern.. Stress med å returnere filmer osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...