justinvernon Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Skal ha 10. klasse tentamen og lurer på en del ting. Nr1: Hva er formelen for massetetthet etc? husker det var noe med masse = density x volum elns. nr2: Hva bety p.a (er snakk om renter) nr3: 3x+1 - 2-6x + 2(2x-3) 12x² 6x x² Takker uendelig mye for svar =) Endret 5. desember 2006 av Selte Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skal ha 10. klasse tentamen og lurer på en del ting. Nr1: Hva er formelen for massetetthet etc? husker det var noe med masse = density x volum elns. nr2: Hva bety p.a (er snakk om renter) nr3: 3x+1 - 2-6x + 2(2x-3) 12x^2 6x x^2 Takker uendelig mye for svar =) 7432664[/snapback] 1. Masse/Volum 2. pro anno 3. skjønte ikke helt hva du trenger hjelp til her? løse oppgaven? Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønte ikke helt svara dine her Hva blir formelen for å finne ut massetetthet? M*V? D= M*V? 3. Ja, løse oppgaven. Helst med at du viser alle trinnene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan du skrive oppgave 3 på nytt? Ble forvirra Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) har lagd det i word - blir mer oversiktlig og forstålig da. ^2 = i annen /opphøyd i andre. (²) matte3.doc Endret 5. desember 2006 av Selte Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kanskje jeg er helt på jordet nå, men burde det ikke være et =-tegn? (er lik) Og er det del på de talla under eller hva? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønte ikke helt svara dine her Hva blir formelen for å finne ut massetetthet? M*V? D= M*V? 3. Ja, løse oppgaven. Helst med at du viser alle trinnene. 7433323[/snapback] Pro anno=Per år (som i prosent=per hundre) Formelen er Density=Mass/Volume Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå