EinarEriksen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Toshiba har lansert en 100 GB harddisk som tilfeldigvis passer helt perfekt inn i en iPod. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er ikke de andre iPodene på 30 og 60 GB? Eller har det kommet en 80 GB versjon? Følger ikke så godt med der, så mulig jeg er utdatert Blir uansett spennende å se om det dukker opp en iPod med 100 GB HDD. Er nesten litt flaut om det kommer, i og med at jeg bare har 80 GB på PC-en Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er ikke de andre iPodene på 30 og 60 GB? Eller har det kommet en 80 GB versjon? Følger ikke så godt med der, så mulig jeg er utdatert 7433554[/snapback] iPod med 80 GB har vel eksistert litt lenge? Blir uansett spennende å se om det dukker opp en iPod med 100 GB HDD. Er nesten litt flaut om det kommer, i og med at jeg bare har 80 GB på PC-en 7433554[/snapback] Jeg som har som mye som 27 GB, hva burde jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 100GB ser eg strengt tatt ikkje behovet for, synest heller dei burde fokusere på å forbetre kvaliteten på spelaren. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 100GB ser eg strengt tatt ikkje behovet for, synest heller dei burde fokusere på å forbetre kvaliteten på spelaren. 7433931[/snapback] Tror nok de da satser på større harddisk. Men lydkvaliteten hadde gjort seg et hakk bedre, ja. Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så sant, så sant.. Fint å høre at ipod øker kapasiteten på ipod video.! Å stappe inn hele DVD samlingen rett inn i denne lille spilleren, er jo helt sinnsykt for min del Blir vel fortsatt en eller to filmer å se på, helt til strømmen slukes opp.. ! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå er det jo snakk om at iPod skal bli en "bærbar datamaskin". Det vil si at du tar den med fra en Mac til en annen så vil du få med alle programmer og dokumenter. Og da kan 100 GB være hendig. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg bruker ipoden som en ekstern harddisk jeg, kjempehendig og jeg har den jo med meg over alt Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg som har som mye som 27 GB, hva burde jeg gjøre da? 7433917[/snapback] Kjøpe ny harddisk? Jeg bruker ipoden som en ekstern harddisk jeg, kjempehendig og jeg har den jo med meg over alt 7434502[/snapback] Du er ikke den eneste. Har selv en Photo på 40GB og holder godt til meg. 13GB musikk + annet, filmer, spill, programmer ol. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har 60 gig ipod, 20 gig musikk, resten er the simpsons, famiy guy, southpark og futurama Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er jo 1.8 tommer etterhvert blitt en standard størrelse for disker. Er jo mulig at de har laget denne fordi de ønsker å selge harddisker, ikke bare for å lage nye reklamesaker for iSod på nettet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har en 30 GB iPod men vurderer å bytte til Creative Zen Vision:M. funksjonene i iPod er greie nok og med en større harddisk ville jeg kanskje fått med hele samlingen min slik at jeg slapp å bytte hele tiden.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvorfor trekkes iPod inn i artikkelen? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvorfor trekkes iPod inn i artikkelen? 7438870[/snapback] Av samme grunn som de trekker "sex" inn i alle artikler på Dagbladet. For å gjøre folk oppmerksom på at alle artikler er vinklet. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde vært litt morro med 100gb nå som den er så liten. Har 4 generasjoen og ser på de nye med 30 og 80 som er en god del mindre en min. Sprøtt å tenke på hvordan hardiskene på iPod 1 generasjonen var... ("ser" betyr ikke at jeg har tenkt å kjøpe ny) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg