tigersager Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 finnes d en side d står hvor mange billetter d er igjen? var en venn av meg som ga meg d ifjord, men finnes d i år? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Herregud! Vi har jo en generell info-tråd. Du har jo til og med postet i den! Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Herregud!Vi har jo en generell info-tråd. Du har jo til og med postet i den! 7432286[/snapback] så gi meg den da! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Lese litt lenger ned på sida? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Lese litt lenger ned på sida? 7432589[/snapback] jeg ser eller en link der d står om hvor mange billetter d er igjen, jeg høres sikkert ut som en idiot, men jeg har aldri vært på tg før lixm, vet du forresten hvor tg bussen går ifra når vi først er igang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå