zonko Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Begynner faktisk å sikle jeg og Er det noen butikker i Oslo-området som har Lenovo-maskiner på utstilling som man kan "tafse" litt på? Skulle ha sjekket om 1024*768 er noe som kunne passet meg. Har større oppløsning i dag, så jeg lurer på hvordan det ville vært å gå tilbake. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Begynner faktisk å sikle jeg og Er det noen butikker i Oslo-området som har Lenovo-maskiner på utstilling som man kan "tafse" litt på? Skulle ha sjekket om 1024*768 er noe som kunne passet meg. Har større oppløsning i dag, så jeg lurer på hvordan det ville vært å gå tilbake. 7483480[/snapback] Eventuelt finnes de med SXGA+ (1400x1050), slik jeg har på min IBM R52 (15") Maskinene fra IBM er forresten bra støttet i Linux. http://thinkwiki.org/wiki/ThinkWiki Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja det gjør det, men da snakker vi et ganske bra prishopp også. Rart de skal ta seg så mye mer betalt bare for en skjerm med høyere oppløsning. Vurderer å bestille fra USA, der er de veldig mye billigere selv med norsk moms i tillegg. Nettsidene minner om Dells i Norge, der man kan spesifisere som man vil, samtidig som det kommer tilbud av og til. Noen med erfaringer på området? Lett å skifte tastatur til norsk? Garantien til IBM/ Lenovo er vel internasjonal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå