StianGH Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva er en samletråd? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Samletråder har jeg ikke hørt om før, men sytråder har jeg faktisk flere av på rommet mitt! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) På mitt rom er det mest av tråder fra garnnøstet mitt. Ja, jeg strikker så sannelig mye. Det er jo trivelig? Edit: Leif. Endret 5. desember 2006 av strang3r Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 På mitt rom er det mest av tråder fra garnnøstet mitt. Ja, jeg strikker så sannelig mye. Det er jo trivelig? Edit: Leif. 7432750[/snapback] wtf? ;p Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg kan jo bli den første med et fornuftig svar. En samletråd er en tråd (eller topic) der de diskuterer et bredt tema. Som den uofisielle vista tråden. Det er en samletråd for Windows Vista Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Flere eksempler på samletråder: G80 og R600, hva vet vi? 8800 GTX\GTS Ytelse og OC egenskaper Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips Tråden om DELL 2007FP/2007FPW Vi som digger EL-retur! (søppeltråden) Den Store Dokumentar På Nett Tråden Lost sesong 3. USA. Spoiler warning! *no warez* Jeg kan sikkert komme med et hundretalls flere eksempler. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan ikke en samletråd være en tråd som er samlet i en ball også da ? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Ok, så hvorfor blir samletråder stengt? Endret 5. desember 2006 av StianGH Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 På mitt rom er det mest av tråder fra garnnøstet mitt. Ja, jeg strikker så sannelig mye. Det er jo trivelig? Edit: Leif. 7432750[/snapback] wtf? ;p 7432864[/snapback] Hehehehe, festlig å skrive tull på forum. Æ e forumtroll. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nokre samletrådar vert stengt fordi det er meir uoversiktleg for nokon som leiter etter informasjon med ein tråd på fleire hundre sider og tilsvarande mange problemstillingar, enn ein enkelt tråd for kvar problemstilling. Nokre får leve fordi fyrsteposten vert oppdatert jamnleg for å innehalde nyttig informasjon om eit emne. Eit godt døme på dette er Vista-tråden til Dell9200. Andre får leve fordi dei vart laga før forumstyret laga regelen nemnt over, trass i att fyrsteposten kanskje ikkje inneheld anna enn «Her kan de diskutere [sett inn produktnamn]». Tråden din kan kanskje kome under definisjonen telletråd òg. Sjå nokon av desse trådane for definisjon på det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Denne er både feilpostet og inneholder et vanvittig lite beskrivende emnefelt, tråden stenges og jeg ber deg poste i tilbakemeldinger neste gang du har ønsker og spørsmål realtert til modering og forumet generelt. Ot Baren - annet er ikke her for å ta i mot forum klager og kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg