Pantera Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som veit hvor denne Apple-butikken i Las Vegas ligger? Tenkte å kjøpe den 80GB iPod'en der borte. Sparer jo nesten en 1000-lapp. ...og hvis noen veit om noen gode elektro-sjapper (pc'er, pda'er, gps'er o.l.), så skrik ut. Har bare funnet www.radioshack.com, men der var det elendig utvalg, ihvertfall på HP iPaq. Er spesielt ute etter iPaq HW6515 eller HW6915. mvh Pantera Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Noen som veit hvor denne Apple-butikken i Las Vegas ligger?Tenkte å kjøpe den 80GB iPod'en der borte. Sparer jo nesten en 1000-lapp. ...og hvis noen veit om noen gode elektro-sjapper (pc'er, pda'er, gps'er o.l.), så skrik ut. Har bare funnet www.radioshack.com, men der var det elendig utvalg, ihvertfall på HP iPaq. Er spesielt ute etter iPaq HW6515 eller HW6915. mvh Pantera 8036596[/snapback] Apple store - 3200 Las Vegas Blvd Når det gjelder elektrosjapper, er det vel alle de store kjedene som Best Buy , CompUSA , CircuitCity men de har kanskje et noe begrenset utvalg. Kan anbefale å stikke innom Fry's som ligger på 6845 Las Vegas Blvd, mulig de har det du leter etter. (eller du finner mye annet..hehe) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bare for å nevne det....til neste år starter Ving med charterturer til Las Vegas....direktefly fra Oslo. Priser skulle visst ligge på 10000 og oppover. Kan bli interessant. Pantera Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare for å nevne det....til neste år starter Ving med charterturer til Las Vegas....direktefly fra Oslo. Priser skulle visst ligge på 10000 og oppover. Kan bli interessant. Pantera 8167522[/snapback] kjempeinterresant,spesielt med tanke på at med en til to mellomlandinger så får du billettene ned i 4600kr........ Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare for å nevne det....til neste år starter Ving med charterturer til Las Vegas....direktefly fra Oslo. Priser skulle visst ligge på 10000 og oppover. Kan bli interessant. Pantera 8167522[/snapback] kjempeinterresant,spesielt med tanke på at med en til to mellomlandinger så får du billettene ned i 4600kr........ 8198687[/snapback] å du ligger veldi bra for 250kr pr pers i dobbeltrom, så da kommer du opp i 7100 for en 10dagerstur.... å da er man rimelig lei vegas ja Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bare for å nevne det....til neste år starter Ving med charterturer til Las Vegas....direktefly fra Oslo. Priser skulle visst ligge på 10000 og oppover. Kan bli interessant. Pantera 8167522[/snapback] kjempeinterresant,spesielt med tanke på at med en til to mellomlandinger så får du billettene ned i 4600kr........ 8198687[/snapback] De 10000 var for fly og hotell, bare for å ha nevnt det. Har aldri klart å finne flybilletter helt ned i under 5000 kr tur/retur Oslo-Las Vegas. Det aller billigste jeg har klart å oppdrive er 5600 NOK totalt, med Virgin fra London til Las Vegas, og med Norwegian fra Oslo til London. Og da kommer en hotellovernatting i London i tillegg, for flyene korresponderer ikke. Hotellrom ja....for 40 dollar pr pers (i USA betaler du pr rom og ikke pr pers), så kan du få et rimelig bra rom hvis man er flere (2-4 stk). Men for et rimelig ok hotell langs The Strip, så bør man regne med 100-150 dollar for rommet. Med poker rate, så kan man fort halvere dette. Downtown får man hotellrom for under 40 dollar natta. Det som er det interessante med Wing sine planer, er jo å kunne fly non-stop Oslo-Las Vegas tur/retur. De fleste som har mellomlandet i USA (New York, Chicago eller Washington) har helt sikkert opplevd lang ventetid på neste fly. Sist jeg var i Vegas, mellomlandet vi i Chicago, og 30 min før "vårt" inenriksfly skulle komme inn, kom drittværet. 9 timer ekstra venting blei det. Og alt på flyplassen stengte kl 2300. Nei, er nok mye mer komfortabelt å gå på flyet i Oslo, og gå ut på McCarran Int. 11-12 timer seinere. Personlig synes jeg det er verdt en 1000-lapp eller 2... Men man får vel først se hva slags tilbud de kommer med. Pantera Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Bare for å nevne det....til neste år starter Ving med charterturer til Las Vegas....direktefly fra Oslo. Priser skulle visst ligge på 10000 og oppover. Kan bli interessant. Pantera 8167522[/snapback] kjempeinterresant,spesielt med tanke på at med en til to mellomlandinger så får du billettene ned i 4600kr........ 8198687[/snapback] De 10000 var for fly og hotell, bare for å ha nevnt det. Har aldri klart å finne flybilletter helt ned i under 5000 kr tur/retur Oslo-Las Vegas. Det aller billigste jeg har klart å oppdrive er 5600 NOK totalt, med Virgin fra London til Las Vegas, og med Norwegian fra Oslo til London. Og da kommer en hotellovernatting i London i tillegg, for flyene korresponderer ikke. Hotellrom ja....for 40 dollar pr pers (i USA betaler du pr rom og ikke pr pers), så kan du få et rimelig bra rom hvis man er flere (2-4 stk). Men for et rimelig ok hotell langs The Strip, så bør man regne med 100-150 dollar for rommet. Med poker rate, så kan man fort halvere dette. Downtown får man hotellrom for under 40 dollar natta. Det som er det interessante med Wing sine planer, er jo å kunne fly non-stop Oslo-Las Vegas tur/retur. De fleste som har mellomlandet i USA (New York, Chicago eller Washington) har helt sikkert opplevd lang ventetid på neste fly. Sist jeg var i Vegas, mellomlandet vi i Chicago, og 30 min før "vårt" inenriksfly skulle komme inn, kom drittværet. 9 timer ekstra venting blei det. Og alt på flyplassen stengte kl 2300. Nei, er nok mye mer komfortabelt å gå på flyet i Oslo, og gå ut på McCarran Int. 11-12 timer seinere. Personlig synes jeg det er verdt en 1000-lapp eller 2... Men man får vel først se hva slags tilbud de kommer med. Pantera 8203194[/snapback] tja, bare test kelko, fant billett med en gang for under 5000 fra oslo-amsterdam-minneapolis-vegas- reisetid 16 timer. har reist den ruta før å har aldri ventet spesielt lenge. drittværet kan like godt inntreffe gardermoen som ohare. vet ikke hva som regnes som et rimelig bra rom men vi bodde atskillig bedre enn på noen norske hoteller jeg har vært på for ca 450kr (snittpris)natta, å hotellet var faktisk på the strip å heter cirkus cirkus, samme gjelder riviera som er rett over gata, om du leiter litt klarer man t.o.m å komme seg inn på hard rock hotel for under 100usd pr natt... Man trenger ikke nødvendigvis ligge på Wynn Resort.... Jeg ville enkelt valgt 16-17 timers reise for 3000 spenn mindre;) En annen sak er jo at charter er en enkel måte å reise på, trenger ikke tenke på noe annet en å betale regninga, men det er tross alt et extra ledd som suger penger, men enkelt ja:) Endret 21. mars 2007 av sierratec Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bare for å nevne det....til neste år starter Ving med charterturer til Las Vegas....direktefly fra Oslo. Priser skulle visst ligge på 10000 og oppover. Kan bli interessant. Pantera 8167522[/snapback] kjempeinterresant,spesielt med tanke på at med en til to mellomlandinger så får du billettene ned i 4600kr........ 8198687[/snapback] http://no.seat24.com/Booking2.html;jsessio...&price=0+100000 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 tja, bare test kelko, fant billett med en gang for under 5000 fra oslo-amsterdam-minneapolis-vegas- reisetid 16 timer. har reist den ruta før å har aldri ventet spesielt lenge. drittværet kan like godt inntreffe gardermoen som ohare. vet ikke hva som regnes som et rimelig bra rom men vi bodde atskillig bedre enn på noen norske hoteller jeg har vært på for ca 450kr (snittpris)natta, å hotellet var faktisk på the strip å heter cirkus cirkus, samme gjelder riviera som er rett over gata, om du leiter litt klarer man t.o.m å komme seg inn på hard rock hotel for under 100usd pr natt... Man trenger ikke nødvendigvis ligge på Wynn Resort.... Jeg ville enkelt valgt 16-17 timers reise for 3000 spenn mindre;) En annen sak er jo at charter er en enkel måte å reise på, trenger ikke tenke på noe annet en å betale regninga, men det er tross alt et extra ledd som suger penger, men enkelt ja:) 8206478[/snapback] Kan du si meg hvordan du finner rom på Hard Rock Hotel til under $100 pr. natt? Gjorde noen søk nå, og det billigste jeg fant, var en uke i juni for totalt $1433. For én uke i mai, kom det på $2713. Cirkus Cirkus er rimelig ja...men så er det et ganske shabby hotell også da. Dessuten skal det snart rives, som alle de andre shabby hotellene. Når det gjelder "drittvær", så er det spesielt Chicago (the windy city) som er utsatt. Mye storm og torden i det området. Og når det først blåser der, så gir det seg ikke med det første. Så jeg prøver alltid å unngå Chicago som mellomlanding. Skal forøvrig bo på Venetian en uke i slutten av april. Helt greit det, så lenge jobben betaler Skal også ha et par netter ekstra, som jobben ikke betaler, så da blir det vel en av disse billighotellene lang stripa. Imperial, Cirkus eller Stratosphere. Pantera Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 tja, bare test kelko, fant billett med en gang for under 5000 fra oslo-amsterdam-minneapolis-vegas- reisetid 16 timer. har reist den ruta før å har aldri ventet spesielt lenge. drittværet kan like godt inntreffe gardermoen som ohare. vet ikke hva som regnes som et rimelig bra rom men vi bodde atskillig bedre enn på noen norske hoteller jeg har vært på for ca 450kr (snittpris)natta, å hotellet var faktisk på the strip å heter cirkus cirkus, samme gjelder riviera som er rett over gata, om du leiter litt klarer man t.o.m å komme seg inn på hard rock hotel for under 100usd pr natt... Man trenger ikke nødvendigvis ligge på Wynn Resort.... Jeg ville enkelt valgt 16-17 timers reise for 3000 spenn mindre;) En annen sak er jo at charter er en enkel måte å reise på, trenger ikke tenke på noe annet en å betale regninga, men det er tross alt et extra ledd som suger penger, men enkelt ja:) 8206478[/snapback] Kan du si meg hvordan du finner rom på Hard Rock Hotel til under $100 pr. natt? Gjorde noen søk nå, og det billigste jeg fant, var en uke i juni for totalt $1433. For én uke i mai, kom det på $2713. Cirkus Cirkus er rimelig ja...men så er det et ganske shabby hotell også da. Dessuten skal det snart rives, som alle de andre shabby hotellene. Når det gjelder "drittvær", så er det spesielt Chicago (the windy city) som er utsatt. Mye storm og torden i det området. Og når det først blåser der, så gir det seg ikke med det første. Så jeg prøver alltid å unngå Chicago som mellomlanding. Skal forøvrig bo på Venetian en uke i slutten av april. Helt greit det, så lenge jobben betaler Skal også ha et par netter ekstra, som jobben ikke betaler, så da blir det vel en av disse billighotellene lang stripa. Imperial, Cirkus eller Stratosphere. Pantera 8207543[/snapback] joda, både cirkus, riviera å t.o.m venetin skal rives, bare di blir gamle nok i vegasmålestokk, cirkus har ikke noe dårligere standard en norske hotel, men opplevelsesmessig så kan det ikke måles med venetian....å di andre nyere hotellene. land i mpa da vel, massevis av ruter går utenom o`hare så det er jo inget problem. du får ikke bo hvilken som helst natt billig på hard rock, men har funnet billige rom ved flere anledninger med å gå inn på kalenderne deres, så har man ønske om å bo på deres hoteller så skader det ikke å sjekke.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 joda, både cirkus, riviera å t.o.m venetin skal rives, bare di blir gamle nok i vegasmålestokk, cirkus har ikke noe dårligere standard en norske hotel, men opplevelsesmessig så kan det ikke måles med venetian....å di andre nyere hotellene.land i mpa da vel, massevis av ruter går utenom o`hare så det er jo inget problem. du får ikke bo hvilken som helst natt billig på hard rock, men har funnet billige rom ved flere anledninger med å gå inn på kalenderne deres, så har man ønske om å bo på deres hoteller så skader det ikke å sjekke.. 8207927[/snapback] Hva/hvor er mpa? Selv synes jeg det er best å fly via Seattle. Derfra er det bare en halvannen time til Vegas. Og fra Oslo, er det bare 1 time mer enn til New York. For disse innenriksflyene i USA (har stort sett bare brukt UA) er det heller laber kvalitet på. Amerikanere ser jo på dette som en busstur. Og kan man slippe disse slitne flyene, så er det verdt noen kroner. Som jeg nevnte tidligere, så er planene til Ving, absolutt interessante, men man får jo se an hva slags tilbud de kommer opp med først da. Pantera Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 joda, både cirkus, riviera å t.o.m venetin skal rives, bare di blir gamle nok i vegasmålestokk, cirkus har ikke noe dårligere standard en norske hotel, men opplevelsesmessig så kan det ikke måles med venetian....å di andre nyere hotellene.land i mpa da vel, massevis av ruter går utenom o`hare så det er jo inget problem. du får ikke bo hvilken som helst natt billig på hard rock, men har funnet billige rom ved flere anledninger med å gå inn på kalenderne deres, så har man ønske om å bo på deres hoteller så skader det ikke å sjekke.. 8207927[/snapback] Hva/hvor er mpa? Selv synes jeg det er best å fly via Seattle. Derfra er det bare en halvannen time til Vegas. Og fra Oslo, er det bare 1 time mer enn til New York. For disse innenriksflyene i USA (har stort sett bare brukt UA) er det heller laber kvalitet på. Amerikanere ser jo på dette som en busstur. Og kan man slippe disse slitne flyene, så er det verdt noen kroner. Som jeg nevnte tidligere, så er planene til Ving, absolutt interessante, men man får jo se an hva slags tilbud de kommer opp med først da. Pantera 8209420[/snapback] mpa er minneapolis, klm flyr den ofte den ruta via amsterdam. da reiser man med nwa fra amsterdam. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Den behageligste ruta reiste jeg forresten i fjor, da direkte fra oslo til new york å fra new york til vegas. Det var med Continental Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå