runjohan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei, tenkte å kjøpe meg Powershot G7. Ser at TwinMos SD 2gb koster 399 på komplett. Det er 150X, Ultra-X, 17/22.5MB Write/read speed. Hvordan er dette i forhold til Sandisk 1024MB SecureDigital Extreme III som har 20/20 i skrive/les ? det koster også 399. Hva hadde dere valgt? Lenke til kommentar
simpson Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg ville valgt SanDisk. Det går for å være det beste på markedet (sammen med Lexar). Jeg har brukt TwinMos CF i kompaktkameraet mitt, og har ikke hatt problemer med det. Men jeg har hørt om en del som har fått havarerte TwinMos-kort. Jeg kjenner ikke til Powershot G7, men det er mulig at du klarer deg med et SanDisk Ultra II som ikke er like raskt men koster ca halvparten så mye. Jeg har Extreme III i speilreflekskameraet mitt, og er kjempefornøyd. Det er såpass raskt at kameraet er begrensningen, ikke kortet. Det blir fort irriterende hvis det er omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå