Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mye tid bruker dere på nette daglig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

every wake minute of the day.. kan fortelle litt om min dagsrytme så kanskje dere skjønner hvor hekta jeg er. :grin:

våkner opp.. pakker dyna rundt meg.. går ut i stua.. slår på skjermen og sjekker mailen.. så "nytt stuff" før jeg hiver meg inn på forum.hardware.no. på denne tiden har det da gått med to-tre røyk.. :smile:

så er det å hive seg ut.. tenne en ny røyk, mens jeg venter på transporten til jobb.. kommer til jobb.. hiver meg over maskina. slår på denne.. gjør denne istand.. og mens jeg venter på den. (win2000) så går jeg og tar meg et par røyk og en kaffekopp til..

på jobb tilbringer jeg LITT tid på forumet siden dette er en av de få sidene vi har tilgang til.

reiser hjem.. tar meg en røyk og setter meg foran datamaskina før jeg læxern med litt spill og mp3.. så er det å gjøre litt hjemme. kanskje "lage" noe mat.. (å varme opp er jo også å lage mat, right?)

preike litt med noen kompiser, sløven litt, se på tv og spille data frem til sengetid.. så er det opp dagen etterpå og gjøre samme rutinen.. hekta på nett? neeeeeiiiida. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 16:08, skrev foilltank:

helvette... lei av folk som sier at de som sitter med datan hele tiden er tapere! hadde de bare vist bruksområdene til en pc så hadde de sikkert skiftet mening. du kan jo gjøre alt med en pc! skrive, spille, ronke :razz:

:lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 16:08, skrev foilltank:

helvette... lei av folk som sier at de som sitter med datan hele tiden er tapere! hadde de bare vist bruksområdene til en pc så hadde de sikkert skiftet mening. du kan jo gjøre alt med en pc! skrive, spille, ronke :razz:

Du er inne på noe der... Men å ronke nei... det er noe man bare ikke kan gjøre fram for PC'en min... Står ganske utsatt til når det gjelder publikum :grin:

Angåenede overskriften... Jeg bruker ca. 30-60 minutter på internett hver dag. Og ps. ADSL ol. er juks (hele døgnet er kjipt!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...