Haynees Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 jah, oppgavelinja mi er helt fucka lånte bort pcn til min mor for en stund siden og etter det var oppgavelinja flytta opp til venstre! hun sier hun ikke visste hvordan hun fikk det til (hehe....) Men, jeg har prøvd lenge uten hell till å få den på "plass" slik som det skal være. tilog med blitt irrirert! noen tips til hvordan jeg skal få den på plass igjen, da hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er bare å dra den ned igjen. Hvis det ikke går an å dra den må du høyreklikke på den og ta bort haken ved "Lås oppgavelinjen", og så dra den. Lenke til kommentar
Haynees Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) hehe, nå gikk det ja :!: Men! den er fortsatt ikke helt rett, er liksom ett hakk "høyere" enn vanlig. hvordan fikse det også? så det er sagt, så er ikke jeg noen datamann Endret 5. desember 2006 av Haynees Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Bare lås den igjen, og aldri lån bort maskina igjen Lenke til kommentar
Haynees Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 lånes bort skal den ikke nei nei, er ikke bare å låse den, er fortsatt ett stort mellom rom mellom startknappen og ned til skjermens slutt.. å det jeg får ikke flytta ned oppgavelinja selv om den er låst eller åpnet. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det skal bare være å dra den mindre. Slik du ville et hvilketsomhelst vindu. Hold musen på øverste kant når den er ulåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå