RamGuy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hvordan er kvaliteten, funksjonaliteten osv.. på dagens flash-mp3 spillere sammenlignet de nye telefonene med "walkman-spillere" og alt? Min W800i har gått dunken nå.. Så trenger en ny mobil, samtidig som ny flash-mp3 spiller.. Så lurte på hvordan disse spillerne: iAUDIO i5 2GB iRiver S10 2 GB Creative Zen V Plus 4 GB Samsung YP-T8Z 1 GB Apple iPod Nano 8GB Er sammenlignet med disse mobiltelefonene når det gjelder musikk avspilling delen? Sony Ericsson W810i Sony Ericsson K800i Sony Ericsson W850i Nokia 5500 Sport Music Edition Nokia N70 Music Edition Nokia N73 Music Edition Nokia N80 Bare får å ha sagt det, så syntes jeg ikke W800i var noen knall spiller for å si det sånn.. Litt lav maks volum, hvis du ikke benytter standard øre plugger.. Og menyene henger seg en del, og 512mb var litt lite.. Endret 5. desember 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå har jeg ikke peiling på mobiltelefoner, men både Iriver'en. Iaudioen og creativen er gode flash spillere. Ta også en titt på Sandisk sin Sansa e250. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Har selv en W800i og kan vel ikke si at jeg er kjempefornøyd. Bakgrunnsus og spraking gjør spilleren nærmest ubrukelig. Syntes ikke at maksvolumet er for lavt, men så vil jeg ikke ha tinnitus eller :!: En dedikert mp3-spiller er selvfølgelig bedre, enten den heter Creative, SanDisk, iPod, etc. Spillerene du har listet er alle fine spillere og kan ikke sammenlignes med W810i, som i bunn og grunn har lik Walkman-funksjon som W800i. Endret 5. desember 2006 av computerwelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå