StaBBer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som vet om en norsk nettbutikk hvor man kan kjøpe denne? Eventuelt en utenlandsk? Helst en sjappe som ikke har for dyr frakt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som vet om en norsk nettbutikk hvor man kan kjøpe denne? Eventuelt en utenlandsk? Helst en sjappe som ikke har for dyr frakt. 7431676[/snapback] Blir vel kanskje litt egenreklame, men jeg har DENNE som jeg skal kvitte meg meg. Regner med jeg legger den på QXL etterhvert.Helt ny, aldri åpnet. Og til informasjon fikk jeg tak i denne på EB-games i Norge, sikkert ikke så vanskelig å få tak hvis du prøver. Synes GoW er drittkjedelig men var nødt til å ta noe i stedenfor gavekort på resterende beløp når jeg byttet inn noen spill, i mangel av noe bedre Er to faceplates til i denne serien, du ser alle tre HER. Selges også mange slike på Ebay veit jeg, du får helt sikkert tak i på ett vis. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Når vi snakker om GeoW-faceplate, så husker noen konkuransen til Spillmagasinet for en stund sia der man kunne vinne en sånn? Har ikke fått med meg at det er kåret noen vinnere... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Play-Asia hadde den på lager, men er visst utsolgt for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå